הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

אפליקציית סלולר של דף הזהב מאפשרת דרוג של בעלי מקצוע

13/10/2013

מערכת 2144  מבית דף הזהב, המרכזת בין שורותיה בעלי מקצוע מהמובילים בתחומם בישראל ומאפשרת הזמנת תיקונים ושירותים לבית ולמשפחה, מוסיפה לאפליקציית הסלולר שירות חדש המדרג את בעלי מקצוע על פי על פי קריטריונים של איכות, נוחות במחיר ומהירות התגובה. הדירוג של אנשי המקצוע מתבצע כל העת על ידי רשת חברתית ענפה המנוהלת ישירות על ידי מקבלי השירות, כאשר נותני שירות שלא יעמדו בקריטריונים של הלקוח יודחו.

 

האפליקציה מתבססת על מערכת אינטרנטית המאגדת כ- 50000 נותני שירות ב 350 תחומי שירות שונים ומגוונים שהציבור צורך בחיי היום יום, ופועלת כמנוע איתור וחיפוש בעל בינה מלאכותית המשלב מספר קריטריונים יחד: איתור בעל המקצוע המתאים והזמין, קישורו המיידי, בתוך כדקה ללקוח, מזמין השירות  לצד בקשת המלצה וחוות דעת ממקבל השירות אותה ניתן כיום לבצע באמצעות אפליקציית הטלפון הסלולארי באופן יזום על ידי המערכת.

 

טכניקת דירוג חדשה מאפשרת לעשרות אלפי לקוחות לדרג את נותני השירות ולהדיח את מי שלא נותן להם שירות שעונה על צורכיהם. השיטה שפיתחה 'דף הזהב' עבור השירות של 2144 מהווה את הדור הבא של מנועי החיפוש: מנוע חיפוש זה לא רק מחפש את המידע הרלוונטי, אלא מאתר את הפתרון האיכותי ביותר ודואג ליישומו המיידי.

 

אחד מיתרונותיה הגדולים של השיטה היא היכולת לדרג את נותני השירות באופן פרטני ואנונימי על בסיס מערכת המתקשרת עם הטלפון הסלולארי של מקבל השירות ושמאפשרת רק למקבל השירות לדרג את רמת השירות ומידת שביעות הרצון מנותן השירות, ישירות מהאפליקציה הסלולארית.

 

המערכת בודקת מי נותן השירות שקיבל את מיטב ההמלצות, בנוסף לאלגוריתם המשלב בחינת ותק, מספר עבודות שנסגרו, מהירות תגובה ועוד, מי נותני השירות שפועלים באזור המבוקש ומי מהם פנוי, כאשר הבדיקות נעשות תוך שניות ספורות באופן טכנולוגי אוטומטי, באמצעות טכנולוגיה ייחודית המשלבת מערכות שונות של מידע ואיתור. . בהסתמך על כל הבדיקות האלו היא מקשרת את המעוניין  ישירות עם נותן השירות המתאים ביותר עבורו וכן מאפשרת לו לקבל מספר הצעות מנותני שירות מתאימים. 

לאחר קבלת השירות מתבקש הלקוח לחוות את דעתו  וזו מצטרפת למערך המידע שילווה את מקבלי השירות בעתיד על מנת להבטיח את השירות האיכותי והטוב ביותר.

 

לדברי יוסי נבו, מנכ"ל דף הזהב, ההוגה והיזם  של שירות 2144: "שיטת הדירוג המשוכללת תגדיל את כמות המדרגים באפליקציה  לכ- 50% מכלל המשתמשים מהלך זה יאפשר לציבור להיות חלק בלעדי מתהליך בבחירת ארסנל אנשי המקצוע, כך שיהיו מחויבים להעניק שירות ראוי ואיכותי ומצד שני למפות בצורה נוחה את אנשי המקצוע הפחות מוצלחים".

 

כיום מבוצעות כ- 500 קריאות שירות מוצלחות מידי יום באמצעות מערכת 2144 נתון זה מצביע על  גידול של פי 7 במהלך השנה האחרונה . השימוש באפליקציה הסלולארית החדשה תאפשר נגישות מיידית וקלה לכל אחד ממקבלי השירות שיוכל לחוות את דעתו על נותני השירות ובכך לשכלל את המערך האיכותי של אנשי מקצוע שיעניקו מענה איכותי ומהיר לצרכן הסופי.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד