הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שטראוס משיקה כלים דיגיטליים לשיתוף משפחתי של חווית הבישול

12/07/2015
שטראוס משיקה כלים דיגיטליים לשיתוף משפחתי של חווית הבישול

אפליקציית שטראוס+ והאתר "פותחים שולחן" מאפשרים מעורבות של כל בני המשפחה בתהליך תכנון הקניה ושיתוף של המוזמנים  בהכנת הארוחה והאירוח.

שטראוס+ היא אפליקציה הכוללת כלי לניהול רשימת קניות שיחליף את הפתקים והרשימות בוואטסאפ , ויאפשר  למשפחה לנהל רשימה אחת משותפת בה כל בן משפחה יכול להוסיף את המצרכים שהוא צריך. לצד רשימת הקניות לבית, שטראוס+ מציעה מאות מתכונים המותאמים לרשימת המצרכים שנרכשו או נמצאים ברשימת הקניות על בסיס העדפות אישיות של המשתמשים, ובכך מסייעת לתכנן את התפריט השבועי בצורה נוחה ופשוטה. רשימת הקניות נשמרת וניתנת לשכפול או עדכון משבוע לשבוע בצורה נוחה. בנוסף, צרכנים אשר יצלמו את חשבוניות הקניה באפליקציה מקבלים נקודות על קנייה מצטברת של מוצרי החברה ונהנים מחבילות מוצרים מגוונות ועשירות שמגיעות אליהם עד הבית. בין המתכונים ניתן למצוא מתכונים המותאמים אישית כמו מתכוני פרווה ומתכונים לרגישים לגלוטן.

האתר "פותחים שולחן" מאפשר הערכות לאירוח בצורה שיתופית והוא מסייע לכל מארח או מארחת לשלוח זימון לארוחה ,לחלק  את הכנת הארוחה בין המשתתפים בה  , לבנות תפריט על בסיס מגוון מרשים של מנות ראשונות, עיקריות ואחרונות, ואף ניתן להוסיף בו את כל שאר הדברים ״מסביב״ שדרושים לארוחה המתוכננת (כמו יין, כלים, כסאות, מוזיקה וכו'). האתר מהווה פתרון ראשון מסוגו, שנועד לענות על צורך ממשי לארגון ארוחות משותפות והוא מחובר לוואטסאפ באופן בו חווית האירוח הופכת לשיתופית יותר כבר בשלב התכנון .

אסנת גולן, סמנכ"לית תקשורת דיגיטל וקיימות של קבוצת שטראוס: "הטכנולוגיה מאפשרת ליצרנים להרחיב את מנעד הנגיעות שלנו בצרכנים ,שתי הפלטפורמות שהשקנו יתפתחו דרך למידה של השימושיות שלהם בעיני הצרכן .הן מאפשרות לנו דיאלוג וחיבור לאורך זמן כמו גם למידה של התנהגות צרכנים שמאפשרת לנו לדייק את הפתרונות ואת דרכי הפניה שלנו אליהם כשהתוכן הופך למנוע ליצירת ערך ומעורבות".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד