הפוך לעמוד הבית

בפנטן משיקה אתר תוכן לאימהות טריות

4/07/2017
בפנטן משיקה אתר תוכן לאימהות טריות

חברת באייר העולמית המשווקת את המותג 'בפנטן',  משיקה אתר תוכן בינלאומי תחת השם'החודש ה-10' שלראשונה שם במרכז אימהות בחודש הראשון שלאחר הלידה. האתר, שהוקם על ידי משרד הפרסום הבינלאומי של באייר,JWT, מתמקד בסוגיות הנותנות מענה לאימהות טריות במטרה להקל עליהן את ההסתגלות לשינוי שחל בחייהן לאחר הלידה, ועוסק בנושאים כמו זוגיות, בריאות רגשית, קריירה ועוד.

האתר הושק לאחרונה, במספר מדינות בעולם וכעת מגיע לישראל.

 

מחלקת הדיגיטל של שטרן אריאלי יזמה והפיקה את הגרסה בעברית הכוללת מאמרים וטיפים של נשים לאחר לידה, וכן תנהל את  הקידומים  ברשתות החברתיות, יוטיוב וגוגל.

בישראל, הקונספט האון-לייני נמתח למיזם אופ-לייני של תוכן משלים, הכולל תיעוד ווידאו וסטילס של  7 נשים ישראליות שתועדו במהלך סוף ההריון וכן בחודש הראשון שלאחר הלידה.

התיעוד מוצג במקביל בתערוכת הצילומים האמנותיים אשר פתוחים  לקהל הרחב למשך שבועיים בקניון איילון, בין התאריכים 26.6- 10.7.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד