הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

eBay ישראל מסכמת את 2013

29/12/2013
eBay ישראל מסכמת את 2013 (הגדל)

מה קנו הישראלים ב-eBay? מה השתנה לעומת 2012? לקראת תום שנת 2013, eBay ישראל מגישה סיכום רכישות של ישראלים באתר המסחר האלקטרוני הגדול בעולם:

 

1.      שעונים – אחת הקטגוריות המובילות בקניות של ישראלים. משעונים פשוטים הנקנים בסיטונות ונמכרים בישראלים ועד שעוני יוקרה כדוגמת ברייטלינג ואומגה בעלויות של עשרות אלפי דולרים. כל 4 דקות ישראלי קונה שעון יד ב eBay!

 

2.      חלקי חילוף ואביזרים לרכבים - נרשם גידול מקניות של עשרות אלפי פריטים בשנת 2012 למאות אלפי פריטים ב 2013. קניית חלקי החילוף החלה ב- eBay בעיקר על ידי אספנים שמצאו חלקי חילוף ואביזרים נדירים, כמו כן מועדוני ספורט מוטורי אתגרי ונהיגת שטח.
בעלי המוסכים הבינו שגם הם יכולים לקניות חלפים בכמויות גדולות ובהפרשי מחירים משמעותיים והחלו לקנות ב-
eBay בסיטונות. כיום את הטרנד מובילים הצרכנים הפרטיים שמזמינים את החלפים והאביזרים מחו"ל ומתקינים אותם לבד או במוסכים בארץ.
בקניות אלו ישראלים חוסכים 40%-60% מהמחירים בארץ. כל 18 דקות ישראלי קונה נורה לרכב ב
eBay.

 

3.      כלי רכב - נרשמה עלייה בקניות של כלי רכב על ידי ישראלים, השנה נקנו 2 רכבי פרארי (כמיליון שקלים כל אחת) 2 מכוניות למבורגיני ורולס רויס אחת. כמו כן הראלי דיוידסון במחיר של 22 אלף דולר.

 

4.      שמלות כלה – ישראליות רבות מזמינות שמלות כלה ובדרך כלל רוכשות 2 או 3 יחד. מדובר בעלויות של כ-350 דולר לכל השלוש, כשבארץ מדובר על עלויות של אלפים ועשרות אלפי שקלים. הכלות מזמינות את השמלות ועושות את כל ההתאמות והשיפורים בישראל. ראינו גם קניות של שמלות שושבינות תואמות ושמלות חגיגיות לילדות.

 

5.      מוצרי צריכה וטיפוח איכותיים – הישראלים מגלים את הפערים העצומים בין הקניה בארץ לרכישה ב- eBay בעשרות קטגוריות של מוצרי צריכה איכותיים וממותגים כמו מברשות שיניים חשמליות, סכיני גילוח, מייבשי שיער, דאודורנטים ובשמים.

 

6.      מצלמות אבטחה – עם המודעות הגוברת למעקב אחרי הבית ומקרי פגיעה בחסרי ישע, ישראלים פונים ל-  eBay ורוכשים מדי שעה מצלמת אבטחה!

 

7.      מוצרי ילדים ותינוקות – מדובר לפעמים על פערים של 70%-80% מהמחירים בארץ על עגלות ומנשאים של המותגים המובילים בעולם.

 

8.      כלי מטבח – סכיני שף, סירים, מחבתות ממיטב היצרנים והמותגים בפערי מחירים עצומים.

 

9.      רכישות עונתיות – אנחנו רואים מגמה כללית של רכישות עונתיות הולכות וגוברות מדי שנה – הישראלים רוכשים מוצרים לבית ולמטבח לקראת ראש השנה ופסח, תחפושות לפורים, מוצרי חזרה לבית הספר וטירוף קניות שהכפיל עצמו משנה שעברה בחגי הקניות ברשת לקראת הכריסטמס.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד