הפוך לעמוד הבית

הקהל הישראלי מפתח טעם לתיקי נסיעות

1/06/2017
הקהל הישראלי מפתח טעם לתיקי נסיעות

שוק אבזור הנסיעות בישראל הולך וגדל עם שחקנית חדשה וחזקה שנכנסת לשיווק ברשת חנויות "טופ-תיק". מותג היוקרה BRIC'S מציע לצרכן הישראלי מגוון רחב של פתרונות לנסיעות וללייף-סטייל תוך שהוא משלב בין פונקציונליות לאסתטיקה, חדשנות ומסורת ומספק את כל מה שדרוש לנסיעות עסקיות, חופשות נופש או שגרת היום-יום. BRIC'S מעניקה איכות מוצרים ללא פשרות ובמחירים אטרקטיביים, הדומים למחירים בשוק האירופאי. 

  

יעקב נוסל, מבעלי חברת "טופ-תיק": "הסכם "השמיים הפתוחים", טיסות הלואו-קוסט וריבוי הטיסות העסקיות בשנים האחרונות הפכו את הנוסע הישראלי לאוהד תחום אבזור הנסיעות המעניק חוויה משלימה לזמן הטיסה ולשהות בחו"ל. כעת, כשהצרכן הישראלי בשל ומוכן ולאחר כמעט עשור, מותג Bric's חוזר לארץ ומעניק פתרונות אבזור במחירים אטרקטיביים. בשלב הראשוני המותג יימכר ברשת חנויות "טופ-תיק" וכשיצבור הצלחה ולקוחות נאמנים גם בארץ, לא נהסס לפתוח גם חנות מותג בישראל."

 

חברת BRIC'S העולמית מציעה מגוון רחב של פריטים החל מארנקים, תיקי עסקים, תיקי כתף לנשים, תיקי גב, תיקי נסיעות, מזוודות ועוד. הקולקציות מציגות אלגנטיות קלאסית בעיצוב מינימליסטי, אופנתי וטרנדי יחד עם ביצועיים וטכנולוגיה מרשימה. המותג מציע איכות חומרים בלתי מתפשרת בשילוב עם עור איכותי המעניק אלגנטיות ויוקרה. המזוודות מצוידות בטכנולוגית נעילת TSA, ידית אלומיניום טלסקופית, אחיזה ארגונומית, חללי פנים מרווחים ומעוצבים בקפדנות המאפשרת אחסון פונקציונלי ומראה מעודן.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד