הפוך לעמוד הבית

H&O תשקיע בפיתוח המותג הפולני RESERVED

15/10/2017
H&O תשקיע בפיתוח המותג הפולני RESERVED

קבוצת H&O חתמה על זיכיון לשיווק מותג האופנה הבינלאומי RESERVED בישראל.  RESERVED  נחשב למותג מוביל עם צמיחה גבוהה במיוחד וכיום עם 461 חנויות ברחבי העולם. המותג בבעלות קבוצת LPP שלה מעל 1700 חנויות בעולם. הוא נחשב למותג אופנה המקביל לזארה בזכות עיצוב דומה ועם זאת מציע מוצרים איכותיים במחיר נמוך יותר.

 

המותג יגיע לישראל במהלך החציון הראשון של שנת 2018. ההשקעה במהלך עומדת על כ 70 מיליון ₪.

 

קבוצת H&O מתכננת לפתוח כ 30 חנויות של המותג בארץ. שלושת הסניפים הראשונים שלו ייפתחו במחצית 2018. שטח כל חנות יעמוד על 1,500 מ"ר, וכל אחת תכלול מחלקות לנשים, גברים וילדים. הפריזנטורית של מותג האופנה RESERVED היא דוגמנית העל קייט מוס, שלאחרונה הגיעה להשקת חנות ענק של המותג באוקספורד סטריט בלונדון, בשטח של 3,500 מ"ר.

 

 

בעולם לחמישה מותגי האופנה. הקבוצה פועלת ב־21 מדינות, בין היתר בערים כמו לונדון, ברלין, מוסקבה, ורשה, בוקרשט, פראג, בודפשט ובלגרד. הקבוצה מעסיקה 25 אלף עובדים, מתוכם 900 מעצבים ויוצרי קולקציות והיא שוכרת שטחי מסחר בקניונים ברחבי העולם על שטח כולל של 1 מיליון מ"ר. המרלוג הלוגיסטי של הקבוצה אחראי לייצור שבועי של קולקציות עדכניות ובכל שבוע יוצאות לרחבי העולם קולקציות חדשות.

 

לדברי עמיר משה , מנכ"ל קבוצתH&O : "אחד היתרונות של המותג, מעבר למחירים הזולים, שהוא מותג האופנה הנחשב לבעל הצמיחה הגבוהה ביותר בעולם". לדבריו: החנויות בישראל יתחדשו בסחורה חדשה על בסיס שבועי ורמת המחירים בישראל תהיה זהה לאירופה והמותג יציע מחירים נוחים כדוגמת מכנסי נשים ב־80 שקל, חולצות טריקו לגבר ב־39 שקל, ושמלות לנשים ב־89–99 שקל".

 

לפי ההסכם בין הצדדים, לאחר שלוש שנים מכניסתה של הקבוצה הפולנית לארץ, צפויה H&Oלפתוח חנויות ליתר מותגי LPP, בהם CROPP - אופנת רחוב לבני נוער, HOUSE

 LPP מדווחת באתר שלה כי היא מאמינה ברב־ ערוציות, ומתכוונת לפתוח אתרי  מכירות בכל אחת מהמדינות שהיא פועלת בה.

 

לדברי עמיר משה:  "בקרוב תפתח הקבוצה  חנויות מקוונות שיפעלו בכל השווקים שבהם יש לה רשת קמעונאית". הקבוצה מודעת  לחשיבות המסחר האלקטרוני בענף ההלבשה, והם רואים בו פוטנציאל גדול להתפתחות נוספת. הודות להשקעות משמעותיות, מכירות האינטרנט שלהם צומחות בקצב של 100% בשנה".

 

ההוכחה באמונה של הקבוצה הפולנית במסחר המקוון באה לידי ביטוי במכירות המקוונות – החברה דיווחה על עלייה של 106% במכירות המקוונות ברבעון השני של השנה, שהסתכמו ב־84.8 מיליון זלוטי (כ־83.6 מיליון שקל).

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד