הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב חדש לדורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור: תערוכת האלכוהול המקצועית הראשונה BARMAN’S 2008

4/05/2008 17:20

בימים אלו קיבל משרד " דורית שמואלי, תקשורת ויחסי ציבור" את תקציב תערוכת האלכוהול המקצועית הראשונה BARMAN’S 2008, שתיערך ב- 01.07-03.07.08 בהיכל NOKIA בתל אביב.

 

בתערוכה יוצגו מותגים מובילים מעולם האלכוהול והיא מיועדת לקהל המקצועי: ברים , מסעדות, בתי מלון, ברמנים/ת, בתי קפה , סיטונאים וקניינים. היומיים הראשונים 01.07-02.07 יהיו לקהל המקצועי בלבד, וביום האחרון (יום חמישי ה-3 ביולי) תפתח התערוכה גם לקהל הרחב.

 

מטרת התערוכה היא ליצור מפגש ישיר ומקצועי בין היבואנים והמפיצים לבין לקוחותיהם מתחום הברים והאירוח. כמו גם, לפתוח ולהרחיב את החשיפה לתרבות השתייה, ולהציג חידושים ומגמות מעולם האלכוהול.

משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" הוקם בשנת 2000. המשרד מתמחה במגוון שירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות ויחסי ציבור ומייצג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, תרבות ואמנות חברה ובריאות. מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין 3 גורמים מרכזיים: הלקוח התקשורת והציבור.

 

 

בין לקוחות המשרד נמנים : יקב דלתון, יקב צרעה, תיאטרון צוותא, תיאטרון הפרינג' של צוותא ופרויקטים מיוחדים, ניהול נטו-מנהלי כספים, המופע "גשר ההלכה" של חנן יובל וג'קי לוי, תערוכת היין הבינלאומית השנייה ISRAWINEXPO 2008.

 

אתר האינטרנט "משרד דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור": www.doritshmuelli.co.il

 

 

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד