הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב "רמדיה" במגזר החרדי-דתי יטופל ב"קרימלובסקי-כהן"

6/09/2005

משרד הפרסום "קרימלובסקי-כהן" בבעלות הפרסומאים שפרה קרימלובסקי וישראל כהן, המתמחה במגזר החרדי והדתי, נבחר לטפל בתקציב הפרסום ויחסי הציבור של חברת "רמדיה" בבעלותה החדשה.

 

לדברי מר יובל לוי, שרכש לאחרונה את חברת 'רמדיה' מבעליה הקודמים: "הפניה לציבור החרדי והדתי חשובה לנו מאוד, ואנו מתכוונים להשקיע מאמצים ומשאבים כדי  לחזק את הקשר עם קהל הצרכנים החרדי והדתי, ולקדם את מוצרי 'רמדיה' במגזרים אלה".

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד