הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

4 תקציבים חדשים למשרד "דורית שמואלי תקשורת"

10/03/2011 15:50

בימים אלו קיבל משרד " דורית שמואלי, תקשורת ויחסי ציבור"  את תקציב יחסי הציבור של  פרס לנדאו למדעים של "מפעל הפיס", תחרות Best Value""- תחרות שנתית של "סטודיו בן עמי  ואתר סומליה האתר המוביל בעולם היין הישראלי . התחרות נערכת מידי שנה לפני פסח ומציינת את היינות הטובים ביותר תמורת המחיר. בנוסף ייצג המשרד את "אשכול הזהב"- תחרות היין היוקרתית ביותר של ענף היין, בה משתתפים מיטב ייקבי ישראל  הכרזת הזוכים נערכת בערב גאלה חגיגי של עולם היין הישראלי הכולל תרומה לקהילה ומכירה פומבית ב 11.05.11


משרד "דורית שמואלי תקשורת ויחסי ציבור" הוקם בשנת 2000. המשרד מתמחה במגוון שירותי ייעוץ אסטרטגי, דוברות, יחסי ציבור ומיתוג בתקשורת. המשרד מייצג מגוון רב של לקוחות מתחומי העסקים והכלכלה, יין אוכל,ותיירות תרבות ואמנות, חברה . מודל העבודה שפיתחה דורית שמואלי בתחום התקשורת מציג איזון בין 3 גורמים מרכזיים: הלקוח התקשורת והציבור.

 

בין לקוחות המשרד נמנים : יקב דלתון, יקב כרמי יוסף ברבדו,  תערוכת הבירה Beers 2011', סטודיו בן עמי, בר הרשקוביץ אדריכלים, מסעדת "הפורטרהאוס", פוד מרקט שבטיב טעם, יקב 1848, זמרים ומוסיקאים ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד