הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

"סולתם רדד" העבירה את תקציב יחסי הציבור שלה למשרד "זאביק דרור יחסי ציבור"

29/09/2005

משרד "זאביק דרור יחסי ציבור" קיבל את תקציב יחסי הציבור של "סולתם רדד" ויטפל בפעילות התקשורתית השוטפת של המותג, רשת החנויות "סולתם רדד", במותג כלי היוקרה "מקסוול" וחברת הבת "הגביע" המייצרת כלים חד-פעמיים.

 

"סולתם רדד" חולשת על תחומי כלי הבישול והאירוח באמצעות שני מותגי בית: סולתם- בתחום הסירים ורדד בתחום הסכו"ם יחד עם מותג יבוא שלישי, Maxwell Williams, בתחום כלי ההגשה.

 

התקציב נוהל בשנים האחרונות בהצלחה רבה במשרד "בר תקשורת" והמעבר למשרד "זאביק דרור" נבע מהרצון לרענן את הפעילות התקשורתית של המותג ולעשות את המעבר התדמיתי לחברה הפועלת בתחומי הלייף סטייל.

 

משרד "זאביק דרור" מתמחה במותגים לצעירים, טרנד, אופנה וסגנון חיים.

 

 

תקציב "סולתם רדד" יטופל במחלקת הלייף-סטייל של המשרד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד