הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דבי תקשורת קיבלה את תקציב היח"צ של קפה ג'ו

21/05/2012

חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה "דבי תקשורת" בבעלות משה דבי, מרחיבה את מעגל לקוחות המשרד בתחום הצרכנות והקמעונאות  ומתחדשת עם תקציב רשת "קפה ג'ו", ספקית קפה הכוללת 60 בתי קפה.

 

לאחרונה הכריזה רשת קפה ג'ו על מהלך התרחבות עם פתיחת 200 סניפים נוספים ברשת חנויות הנוחות מנטה, "גו במנטה". בכך תהפוך לרשת בתי הקפה הגדולה בארץ, המונה למעלה מ-250 סניפים. רשת קפה ג'ו מייצרת מידי חודש כ- 13 טון פולי קפה ומספקת תערובות קפה אישיות, משובחות למאות בתי קפה, בתי מלון ומסעדות ברחבי הארץ.

 

משה דבי אמר: "אנו שמחים על תחילת העבודה המשותפת עם רשת קפה ג'ו, אשר בימים אלה הופכת לרשת בתי הקפה המובילה בארץ. קפה ג'ו מצטרפת ללקוחות נוספים במחלקת הצרכנות והקמעונאות של החברה"

 

חברת יחסי הציבור והאסטרטגיה "דבי תקשורת" הוקמה בשנת 2004, ופעילה בתחומי הכלכלה והפיננסים, צרכנות וקמעונאות, תשתיות ואנרגיה, מוסדות וארגונים בינלאומיים, וכן כנסים ואירועים. בין לקוחות החברה: דלק מנטה, קבוצת סבן בישראל, 018, מבטח שמיר, בנק יהב, דוד לובינסקי יבואנית פיג'ו- סיטרואן, הקרן לידידות, קבוצת ביפר, סודהסטרים, אבן קיסר ועוד.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד