הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של סוגת חוזר אל יהושע TBWA

2/04/2013

חברת סוגת, החברה מובילה בתחומה בארץ וכחלק מהקונצרן הבינלאומי, בחרה

לחזור למשרד הפרסום יהושע TBWA, על מנת שיוביל את תקציב הפרסום של החברה וכלל מותגיה. בשנים האחרונות סוגת התמקדה בפרסום דיגטלי באופן עצמאי, מתוך רצון להצעיד את המותג קדימה ולהרחיב את הפרסום בחרה סוגת לחזור למשרד לאחר עשור.

 

יעל פודולסקי, מנהלת השיווק סוגת: "בחרנו לחזור ליהושע TBWA, לאחר שבחנו מספר אופציות שעמדו לפנינו. אני בטוחה כי שיתוף הפעולה יניב ויוליד אתגרים ושיאים חדשים למותגי החברה וימשיך את קו החדשנות בו דוגלת סוגת. אנו בטוחים כי מצאנו שותף אמיתי בצוות המקצועי של יהושע TBWA, אשר  יחד נמשיך למתג את סוגת כמוביל בתחומו בארץ."

 

רמי יהושע, יו"ר ומנהל עסקים ראשי: "אנו שמחים שסוגת בחרו "לחזור הביתה",  עבורנו הטיפול בתקציב הפרסום הינו סגירת מעגל.  ההיכרות והמחויבות שלנו למותג, כמו גם החדשנות הקריאטיבית שאפיינה את קמפיין סוגת המיתולוגי, תמשיך גם בעת הזו ובטוחני שתסייע בידינו לכבוש שיאים חדשים.".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד