הפוך לעמוד הבית

'רקיט בנקיזר' במהלך שיווקי המכוון לבנות נוער למותג הסרת השיער Veet

1/06/2009 15:10
הגדל

רקיט בנקזיר", הפועלת בתחומי ה- Home Care, תשקיע מליון שקלים במהלך שיווקי רחב היקף למותג הסרת השיער Veet , המכוון לבנות נוער בנקודת הכניסה שלהן (POME) לשוק הסרת השיער.

 

במרכז המהלך, פעילות BTL מרכזית, במסגרתה יוזמנו "חבורות" של בנות נוער בגלאי 12-15 ל'וילה Veet'- וילה מעוצבת המעניקה להן חבילת חוויות ייחודית וחד פעמית ברוח המותג.

 

המהלך ייתמך בפעילויות קד"מ באזורים בהם ריכוזים גבוהים של בנות נוער, פרסום באינטרנט, פעילות בלוגריות ברשתות חברתיות אינטרנטיות לבני נוער ובכללן הרשת החברתית הגדולה ביותר לבני נוער- 'מקושרים' ופעילויות בנקודות המכירה- כל אלה יפנו 'למיני סייט' ייעודי המעוצב ברוח 'וילה Veet' דרכו ירשמו הבנות ויקבלו מידע אודות הפרויקט, טיפים להסרת שיער ומידע על מוצרים.

 

לאחר תהליך ההרשמה באתר הפרויקט יתבצע תהליך שיפוט בו יבחרו הקבוצות המתמודדות על כניסה לוילה. לצד בריכה ואטרקציות שונות, תחולק הוילה לחדרים כאשר כל חדר יעניק חוויה שונה לנערות: חדר האופנה ובו סטייליסטית אשר תעניק שרותי  סטיילינג, חדר האיפור ובו מאפרת מקצועית וקוסמטיקאית, חדר השיער ובו מעצב שיער ובחדר הפתעה בו יפתיע את הבנות אמן אורח הנערץ עליהן. במהלך השהייה בוילה יקבלו הבנות מידע והדרכה אודות הסרת שיער בצורה נוחה, יעילה ומהירה ועל ההבדלים בין השיטות השונות להסרת שיער.

 

מותג הסרת השיער המוביל 'Veet' מציע לעונת הקיץ סדרת מוצרים ייעודית להסרת שיער על בסיס רכיבים טבעיים, המציעה מגוון פתרונות המתאימים לסוגי עור שונים.

 

שוק מוצרי הסרת השיער בישראל מוערך כיום בכ- 40 מיליון ₪, כאשר המותג "ויט" על מגוון מוצריו תופס בו נתח של כ- %36.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד