הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

כנס מרקום מול בנושא השיווק כמפתח להצלחת החברה

23/06/2013

פורטל מרקום מול, פורטל שירותים ייחודי ומקצועי לתחום התקשורת השיווקית עורך כנס שכותרתו " השיווק כמפתח להצלחת החברה ". הכנס בהשתתפות מנהלים בכירים מחברות בינלאומיות מתחום ה- B2B ו-B2C, יציג בפני קהל האורחים סיפורי הצלחה ודרכים יצירתיות לשיווק בינלאומי ומקומי בתקציבים שונים. בין המרצים: מר מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות, מר עירא פריגת מנכ"ל ונשיא סינרון דנטל לייזרס, מר דרור חליבה סמנכ"ל השיווק של סלברייט, הגברת איריס שור מייסדת שותפה וסמנכ"לית שיווק ומוצרים בטקיפי ומר אירה קאהן, מומחה לשיווק בינלאומי ופיתוח עסקי. הכנס בהנחיית ליאור מנור- אינפוטיינר וקורא מחשבות ובחסות: Titan BrandWise, iConception, ארטיק דיזיין, פרסום 10 בע"מ, סטודיו לוויתן ושייקה איתן צילום.

הכנס " השיווק כמפתח להצלחת החברה ", יכלול 5 הרצאות מקצועיות:

·         אסטרטגיה שיווקית מחוץ לקופסא - אירה קאהן, יועץ אסטרטגיה שיווקית ופיתוח עסקי

·         ממשבר להצלחה בינלאומית ולשמחה בעשייה- מיכאל אילוז מנכ"ל טבע נאות

·         מפתחות אסטרטגיים ושיווקיים לבניית סיפור הצלחה בינלאומי - עירא פריגת, מנכ"ל ונשיא Syneron Dental Lasers

·         כיצד להפוך את המתחרים שלך ל "me too" - דרור חליבה, סמנכ"ל שיווק Cellebrite

·         איך הגענו ל 10 מיליון משתמשים ללא תקציב שיווק ?- איריס שור, מייסדת שותפה וסמנכ"לית שיווק ומוצרים Takipi

 

הכנס הינו הכנס המקצועי הרביעי מטעם פורטל Marcom-mall, הפונה לאנשי תקשורת שיווקית בחברות וארגונים וכן לאנשי שיווק, מיתוג ויחסי ציבור. שלומית הרץ, הבעלים של הפורטל ומנהלת תקשורת שיווקית כבר יותר מ-15 שנים, ציינה כי " הרעיון לכנס עלה מתוך המצב הכלכלי שאנו נמצאים בו במדינה, חברות הייטק מפסידות, נסגרות וחלקן בדרך להיסגר, הרבה פיטורים, קיצוצים בתקציבי השיווק ועוד.. אלו שכן עובדים מבקשים מהם להבריק מעבר לרגיל; ליצור קמפיין שיווקי מחוץ לקופסא בתקציב נמוך תוך שימוש בכלים הקיימים בתוך החברה. אז נכון הרבה מהצלחת החברה תלוי במנכ"ל, בבעלים ובמשקיעים אבל המון תלוי במחלקת השיווק של החברה ובמרקום בפרט. לפיכך החלטתי לארגן את הכנס הנ"ל ולבקש ממנהלים של מספר חברות מצליחות במשק הישראלי שיבואו ויציגו איך הם עשו זאת בחברה שלהם על מנת שנוכל לקבל מהם השראה ורעיונות חדשים."

לפרטים והרשמה לכנס "השיווק כמפתח להצלחת החברה" .

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד