הפוך לעמוד הבית

מעטים יודעים להשתמש בתכון שיווקי בצורה אפקטיבית

22/03/2017
מעטים יודעים להשתמש בתכון שיווקי בצורה אפקטיבית

הדברים נאמרו במסגרת כנס בנושא תוכן שיווקי שהתקיים הבוקר (ד) ביוזמת PR Knowledge, מרכז ידע ייחודי חדש שהוקם ע"י יפעת מידע תקשורתי מבית יפעת המתמחה באיסוף מחקר וניתוח של מידע מהתקשורת ובית הספר לתקשורת באוניברסיטת אריאל שחוקר את תחום יחסי הציבור בישראל.

 

המרכז יאגד לראשונה עבור העוסקים בתחום מידע מהארץ ומהעולם ויהווה זירה בה ניתן להכיר כלים חדשים וללמוד על המגמות בענף יחסי הציבור.

מני אברהמי, מנהל יפעת מידע תקשורתי אמר כי: ״התוכן השיווקי הוא כלי הכרחי בפעילות השיווקית אך מעטים יודעים היום להשתמש בו בצורה אפקטיבית״, אברהמי ציין עוד כי "התוכן השיווקי מאתגר את התעשייה ונוגס בנתחי היח"צ והפרסום". בנוסף, ציין אברהמי כי מחקרים צופים שבשנת 2020 כ- 70% מהתוכן הדיגיטלי יהיה תוכן שיווקי. לדבריו, השוק, הצרכנים והרגולטורים גם יחד מוכנים להסדרת התחום.

 

צילום: עידן מזרחי, דוברות אוניברסיטת אריאל

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד