הפוך לעמוד הבית

DELL ישראל וסקאל דיוטי פרי בשת"פ ייחודי: תכנית תמריצים בקרב מוכרי סקאל דיוטי פרי המצטיינים

20/12/2006

חברת Dell ישראל, בשיתוף סקאל דיוטי פרי, יוצאת במהלך קידום מכירות ייחודי במהלך חודש דצמבר, במהלכו יישמו שתי החברות מהלכים טקטיים שיווקיים למכירה מוגברת של מוצרי Dell לנוסעים לחו"ל. היקפו הכספי של הקמפיין מוערך בכ-100,000 ₪.

 

שלומי קוארטלר, מנהל השיווק של DELL בישראל, אמר כי "קמפיין זה הינו נדבך נוסף בשיתוף הפעולה המתמשך והפורה עם סקאל דיוטי פרי, והוא מהווה חלק שוטף מהפעילות השיווקית של יצרנית המחשבים בישראל. באמצעות שיתוף הפעולה עם סקאל דיוטי פרי אנו מציעים לנוסעים לחו"ל ליהנות ממגוון מוצרי החברה המתקדמים הקיימים בשוק במחירים מצוינים".

     

במסגרת קמפיין המכירות תערוך חברת Dell תחרות בקרב מוכרי סקאל דיוטי פרי ותעניק למצטיין תמריץ מרשים במיוחד: נציג המכירות המצטיין יזכה בטלוויזיית LCD בגודל 32 אינטש תוצרת Dell

 

בנוסף לתחרות בחנות, תשתתף Dell בקמפיין פרסום של סקאל דיוטי פרי במטרה להציע ללקוחות החנות את מגוון מוצרי החברה. 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד