הפוך לעמוד הבית

סוכנות משפיעני הרשת LDRS מוכרת חלק בחברה לחברת ה- Ad-Tech Intango

8/09/2016

סוכנות מובילי דעת הקהל ברשתות החברתיות LDRS מכרה חלק בחברה לחברת ה– Ad-Tech Intango. ההשקעה תאפשר לסוכנות לפעול באופן גלובלי ליצור תוכן עבור מותגים ברשתות חברתיות באמצעות מובילי דעת קהל וידוענים.

 

הרכישה תאפשר בנוסף למזג את יכולות קידום מותגים בסנאפצ'ט, אינסטגרם, פייסבוק  ורשתות חברתיות אחרות לטכנולוגיות האופטימיזציה החכמות של Intango, ולהציע לשוק הגלובלי אפשרויות קידום חדשות. בין לקוחות הסוכנות סמסונג, לוריאל פריז, ,וואווי, מקאן ואלי, ראובני פרידן, אברם, פובליסיס, לי קופר, סמאשבוקס, ריבוק, פרייה, סיאט, טוונטי פור סבן, קסטרו, רנואר ואחרים.

 

לדברי ערן ניזרי מנכ"ל לידרס: "תחום הפרסום ברשתות החברתיות מבוסס ברובו על אינטואיציות ותחושות בטן של המפרסמים, אנו פיתחנו את הגוגל של מובילי הדעה ויודעים למפות, לזהות ולאמוד את השפעתם של האנשים הנעקבים ביותר בפייסבוק, אינסטגרם, סנאפצ'ט, טוויטר ופינטרסט. הקמפיינים שלנו מושתתים על נבחרת כירורגית ומפולחת היטב של מובילי דעה, שקהל העוקבים שלהם מתאים ככפפה לידי המותגים שהם מקדמים. החזון הגלובלי שלנו משתלב עם היכולות של אינטנגו, שתהפוך מעתה לזרוע הטכנולוגית הארוכה שלנו".

 

לדברי פליקס לשנו מייסד-שותף ו- CMO באינטנגו: "ההשקעה בלידרס מתיישבת עם החזון של אינטנגו, להציע פתרונות טכנולוגיים יצירתיים גם למפרסמים וגם לבעלי נכסים דיגיטליים, ובעיקר לקהלי היעד שצורכים את התכנים, בין היתר באמצעות כניסה לתחומי פעילות משלימים שנשענים על יכולות הפיתוח הטכנולוגי שלנו.

 

זיהינו כאן חיבור סינרגטי שמאפשר לנו למנף את הטכנולוגיה שלנו כדי להרחיב את סל פתרונות הפרסום שאנחנו מספקים למשווקים ולמפרסמים בדיגיטל. זה שילוב כוחות שמאפשר לשתי החברות להגיע לקהלים ולשווקים נוספים, ולהציע מכלול פתרונות פרסום ושיווק חדשניים עם ערך מוסף אמיתי."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד