הפוך לעמוד הבית

שיווק גרילה

Nature Valley בקמפיין חוצות אכיל

17/11/2011
תחנות אוטובוס המכוסות בשילוט של חברת Jcdecaux - יכוסו במאות חטיפים הניתנים להסרה, והעוברים והשבים יוזמנו לקחת מהם "ו"ליהנות מן הטבע".

לשווק קונדומים בעולם הערבי - רק בדיגיטל

9/11/2011
במדינות ערביות מותגים רבים מתקשים להציג את המוצרים שלהם בדרכים מקובלות עקב מחסומים חוקתיים. בדורקס גילו שבעולם הדיגיטל מותר לעשות דברים שאסור.

הסלולרי מתגייס לשיווק ספרים

31/10/2011
ספרים יוצרים מציאות משלהם, אבל לפעמים כדאי להוסיף מציאות מועשרת כדי לקדם אותם בשוק. צפו עשו זאת בהשקת ספר לילדות ונערות בקנדה.

שיווק גרילה ממוקד לכלבים

16/10/2011
איך פונים לקהל יעד ממוקד בעל מאפיינים זהים ומספרים להם על המוצר שתפור בדיוק לצרכים שלהם? אין תשובה חד משמעית, אבל השבדים מצאו דרך מקורית אחת

איך מעבירים 30 שניות המתנה בתחנת אוטובוס?

6/10/2011
Evian, מותג מים מינרליים ידוע בעולם, משתמש לא בפעם הראשונה בתינוקות כמוטיב מרכזי בפרסומות. הפעם הם משעשעים את הממתינים בתחנות האוטובוס.

Foursquareopoly: חיקוי זול או רעיון גאוני ומתבקש?

26/09/2011
משחקי הלוח ששוחקו בעולם האמיתי, חוזרים בגרסאות דיגיטליות בזכות האייפון והאייפד. עכשיו הם מבצעים חזרה למציאות הממשית עם מונופול פורסקוור.

השילוט המהיר בעולם

14/09/2011
בפולקסווגן יצאו בקמפיין חוצות לגולף GTI לא מבריק במיוחד אך יחד אם זאת מעט שונה מאחרים. כיצד בשילוט חוצות הייתם מעבירים את מסר הקמפיין: "מ-0 ל-100 ב-6.9 שניות" ?

גרילה: פשוט להגיד משהו טוב

8/09/2011
יש לכם מוצר טוב ואתם רוצים לשווק אותו ללקוחות פוטנציאליים בצורה קצת שונה מאחרים? אז למה שפשוט לא תבנו קונסטרוקציה מגרה באמצע הרחוב שתזמין אנשים להתנסות במוצר שלכם ולאלתר?

Smirnoff מזמינה אותכם לחוויה טרופית

30/08/2011
מי אמר שצריך להמציא משהו חדש? למה פשוט לא לקחת משהו קיים במקרה הזה ולשפר אותו מעט ולעשות משהו יותר אינטראקטיבי ומושך?

מצלמת המים של רשת מלונות דן

29/08/2011
הפעילות אשר הופקה ע"י משרד הפרסום באומן בר ריבנאי Saatchi&Saatchi בשיתוף חברת "כפיים", אפשרה לאורחי המלון לשתף בתמונות מתוך הבריכה ומתחת למים.

teenk מחלקת פרסים לנוער המצטיין בפרסום

22/08/2011
הטובים לשיווק. כמידי קיץ ארחה חברת teenk המתמחה בפתרונות שיווק לנוער כ 300 "באזרים" - בני נוער מובילים חברתיים, איתם נמצאת החברה בקשר ומחלקת את פרסי "ברווז הזהב"

ראשון לציון - מותג קולינרי?

7/08/2011
ראשון לציון בתהליך מיתוג של העיר כמותג קולינרי - משיקה יריד אוכל בינלאומי בהשקעה כלכלית גדולה. "ראשון לציון מציעה כיום את המגוון הקולינרי הרחב והמעניין ביותר כך שלהערכתי נהפוך בקרוב לבירה הקולינרית של ישראל", אמר דב צור, ראש עיריית ראשון לציון.

בדיחה יכול להיות עסק רציני

2/08/2011
יש לכם משימה: לבנות מודעת למותג בתחום ביטוח רכבים. יש לכם בעיה: אין תקציב לקמפיין פרסומי רציני.
איך תגרמו ללקוחות לשים לב אליכם ? פרסמו על הנכס היקר ביותר שלהם.

מה הקשר בין חווית לקוח למסר שיווקי?

19/07/2011
יש לכם גם מותג חזק וידוע ביד? מצוין! למה שלא תנסו לסתות טיפה מכלים מסורתיים של השיווק והפרסום ותתמקדו בחוויית הלקוח מאשר בדחיפת שם המותג שלכם.

איך מקדמים מותג בהשקעה של דולר?

30/06/2011
הנה קמפיין גרילה מנצח מבית היוצר של LOCTITE, יצרנית הדבק SUPER GLUE 3. מה שמאפיין את הקמפיין הזה זאת הפשטות מצד אחד ואפקטיביות מושלמת מצד שני.

'קפה קפה' פארק כפר סבא יערוך בשיתוף עם 'מועדון אמא' ימי כיף לאמהות וילדיהן

27/06/2011
כיף לאמהות ולילדים – פעילות מיוחדת ומפנקת לאמהות ותינוקות הכוללת סדנאות, הרצאות ומתנות כיף, פעילות ומופעים לילדים; פעילות בלונים, הפעלה מוזיקלית, סדנאות יצירה, שעת סיפור, פעילות בובות ועוד.

הקיץ מגיע, החופים מתמלאים וזה הזמן לקמפיין גרילה מושך!

23/06/2011
הקיץ מגיע, החופים מתמלאים ומנהלי שיווק ופרסום של הרבה מאוד חברות שוברים את הראש איך אפשר לנצל את התופעה לצורך הפקה של קמפיין סקסי (טוב נו, אם לא סקסי אז לפחות אפקטיבי).

איקאה יוצאת לרחובות

9/06/2011
לאיקאה יש היסטוריה של פרסום טוב, אבל בקמפיין הנוכחי שקרה במהלך שבוע העיצוב של ניו יורק החליטה איקאה להשתמש בשיווק גרילה, והמסר היה פשוט.

זהירות ! נייקי מסנדלת

31/05/2011
אין ספק שנייקי היא חברה גלובלית עם תקציבי שיווק ופרסום של מאות מיליוני דולרים בשנה. אך יחד אם זאת, מנהלי שיווק שלה יודעים דבר או שתיים בשיווק גרילה.

למבוגרים בלבד: רשת TNT יוצאת בקמפיין לנוער

28/03/2007
יכלול שילוט חוצות בפריסה ארצית ,מודעות בעיתונות הכתובה, סרטי פרסומת בקולנוע ובאינטרנט וכן שילוט במקומות בילוי של קהל היעד- הצעירים. היקף ההשקעה- 2.5 מיליון ₪.
  1. לעמוד הבא
עבור לתוכן העמוד