הפוך לעמוד הבית

נטורל פורמולה מעלה קמפיין נוסף בכיכובה של השחקנית אניה בוקשטיין

5/03/2008 11:20

נטורל פורמולה, המובילה בתחום עיצוב וטיפוח השיער, מעלה קמפיין נוסף בכיכובה של הפרזנטורית של המותג השחקנית אניה בוקשטיין. הקמפיין עולה לרגל השקת סדרת קרם לחות תחת הקונספט החדשני  "Nutra AtoZ".

 

אלחנן שקד, מנכ"ל חברת "קרליין-פריגו מוצרי צריכה", מסר כי: "נטורל פורמולה, מובילה היום את השוק בקטגוריית "עיצוב וטיפוח השיער" עם נתח שוק של כ- 32%, ואת קטגורית קרם הלחות לשיער עם נתח שוק של 40%, באמצעות הקונספט הטבעי החדשני, נטורל פורמולה צופה לסיים את שנת 2008 עם גידול של 13% לעומת מחזור מכירות בשנה הקודמת".

 

הקמפיין לסדרת קרם לחות יעלה בטלוויזיה ב- 5 למרץ, בהשקעה של מיליון וחצי ₪, באמצעות משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב". הקמפיין ילווה במבצע רחב היקף בסופר פארם (6/3/08-19/3/08).

 

דינה נבות סמנכ"ל השיווק של קרליין –פריגו מוצרי צריכה, מוסרת: " המותג 'נטורל פורמולה' מציג תועלות שאינן רק טיפוח חיצוני אלא תזונה מעשירה לשיער מבפנים. הטרנד העולמי הלקוח מעולם ה– Wellness והבריאות שהגיע בעיקר מתחום המזון, נותן אותותיו לתחום טיפוח השיער ".

 

השחקנית אניה בוקשטיין תמשיך להוביל כפרזנטורית את קמפיין המותג, אניה מייצגת בהלימה את ערכי המותג של נטורל פורמולה, חדשנות עדכניות, איכות ומייצגת מומחית בתחומה. בקמפיין הפרסום מככבת השחקנית אניה בוקשטיין בתפקיד "השפית של נטורל פורמולה", ותכין לשיער מעדנים מזינים. ה"מתכונים" של אניה מבוססים על המרכיבים הטבעיים  האמיתיים בהם מועשרים מוצרי הסדרה.

 

סקר tns טלסקר, מראה הצלחה מסחררת לפרסומת הראשונה בכיכובה, 80% מהנשאלים אהבו את הפרסומת, מתוכם 50% גילו מודעות גבוהה ואף זכרו את המסרים הנוגעים לרכיבים טבעיים, בריאות והזנה לשיער.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד