הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

וודקת "גריי גוס" בקמפיין חדש

5/02/2014

.אקרמן, המשווקת בבלעדיות בישראל את מותג וודקת הפרימיום "גריי גוס", תוביל קמפיין תדמיתי גלובלי.

הקמפיין יעלה תחת הסלוגן "FLY BEYOND" במטרה לקדם את המותג דרך הסיפור האישי של המשקה. הקמפיין מספר את סיפור הוודקה בעלת הטעם הטוב ביותר בעולם, המיוחדת ביותר בעולם ואת סיפורו של פרנסואה טיבו, אשר לקח את מי המעיינות של חבל קוניאק ועשה מהם וודקה סופר פרימיום במקום קוניאק.

הקמפיין יעלה בפרישת מדיה ממוקדמת בשלטי מרכזיים בצומת גלילות מכיוון צפון ובקיר מוזס בנתיבי איילון.

מותג הוודקה גריי גוס מהווה 92% משוק וודקה סופר פרימיום בישראל ויוצא לראשונה בקמפיין תדמיתי גלובלי בשלוש ערים מרכזיות בעולם, המובילות את שוק המכירות של המותג, בהן: פריז, ניו יורק,ותל אביב. ישראל נמצאת במקום השישי והמכובד במכירות המותג ברחבי העולם.

אחוזי הגידול במכירות המותג גריי גוס הם הגבוהים ביותר בעולם ולמעלה מ-85% של קטגוריית הוודקה סופר פרימיום בישראל בשנת 2013.

הקמפיין יעלה ע"י משרד הפרסום "אברהם".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד