הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

וודקה סטולי מקדימה קמפיין למכה

30/04/2014
וודקה סטולי מקדימה קמפיין למכה (הגדל)

חוק הגבלות פרסום ושיווק אלכוהול החדש שייכנס לתוקף בישראל ב- 18.5 קובע, בין היתר, כי לא ניתן יהיה לפרסם משקאות אלכוהוליים בשלטי חוצות.  וודקה סטולי החליטה להיפרד משלטי החוצות ב"מסיבת פרידה" ייחודית – קמפיין פרסומי אחרון על שלטי חוצות, בו תאחל סטולי מראש איחולים למגוון אירועים וחגים עתידיים!

לדוגמא: "שנה אזרחית טובה – 2015!", או "חג חנוכה שמח!", למרות שיש עוד מספר חודשים עד לאירועים אלו. מתחת לאיחולים יוסבר – "בקרוב יוגבל הפרסום של אלכוהול ולכן אנא קבלו את איחולינו מראש!"

לדברי רונית אבנר, סמנכ"ל שיווק בחברת הכרם, יבואנית מותג סטולי בארץ: "החוק החדש הינו גזירה שאנחנו נאלצים לקבל כשומרי חוק, למרות שעוד קשה לנו להבין איך קרה שישראל נכנסה לרשימה הלא מכובדת של מדינות חשוכות שמונעות ומגבילות פרסום וחופש עיסוק בתחום לגיטימי, תרבותי וחוקי כמו יין ואלכוהול.

כאחד מהמפרסמים הגדולים בתחום האלכוהול בכלל ובפרסום בשלטי חוצות בפרט, עצוב לנו להיפרד ממדית שלטי החוצות ומתקשור עם לקוחותינו דרכה, וקמפיין הפרידה הזה של סטולי, בצורה מתוחכמת ומקורית בהתאם לרוח המותג, בא לעורר שיח ציבורי בנושא. חברת הכרם כמובן תמשיך לתקשר עם לקוחותיה בהמון דרכים יצירתיות ומקוריות אחרות".

חוק הגבלת הפרסומות והשיווק של משקאות אלכוהוליים מתייחס לסחר במשקאות ביבוא ובייצור מקומי, תמציתו: איסור מוחלט לפרסם בשלטי חוצות, ולגבי כל מדיה אחרת יוכלו להיכלל בפרסומת אך ורק פרטים כגון: שם, לוגו וסימן מסחרי, אריזת המשקה ומקום מכירתו, מקום ייצור, כשרות, אחוז אלכוהולי. ובדומה לסיגריות בתחתית המודעה יוצג נוסח אזהרה. בנוסף יחולו הגבלות שיווק כמו איסור שיווק משקה אלכוהולי בצירוף פרס או זכות להשתתף בהגרלה/ תחרות ואיסור מתן משקה אלכוהולי כפרס בתכנית טלוויזיה או רדיו, וכמו כן, גם על היצרן להדביק מדבקת אזהרה על גבי המוצרים.

 

הקמפיין הושק למשך שבועיים, ויפורסם על גבי תחנות אוטובוסים ומבנים מרכזיים ברחבי תל אביב, במגזינים  ומדיה דיגיטלית.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד