הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

נעלי טו גו בקמפיין טלוויזיה ראשון באמצעות בוקאי שני

24/11/2014

משרד הפרסום בוקאי שני בקמפיין טלוויזיוני ראשון לרשת נעלי TO GO. הקמפיין נועד לקדם המסר של הרשת – נעליים אופנתיות במחירים נגישים לכל המשפחה בהשתתפות פרזנטורית הרשת עדי הימלבלוי. עלות ההשקעה בקמפיין נאמדת ב- 1.5 מיליון ₪

לדברי איילת פיצ'ון עוז, מנהלת השיווק רשת "טו-גו": "רשת טו גו הייתה הראשונה להציע נעליים לכל המשפחה במחירים נגישים לאורך כל השנה. בשנה בה עולה מחדש נושא יוקר המחייה, הקמפיין החדש נועד להעביר את המסר של הרשת כרשת המאפשרת לרכוש נעליים אופנתיות ואביזרים משלימים לכל המשפחה במחירים נוחים לאורך כל השנה".

הסלוגן המלווה את הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום שני-בוקאי,  הוא TO GO – NEW LOOK EVERY DAY. 

הקמפיין כולל טלוויזיה, שילוט חוצות ורשתות חברתיות.  עלות ההשקעה במהלך נאמדת בכ-1.5 מיליון ₪.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד