הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

קמפיין רדיו ראשון למפיצת מיד ג'ונסון

3/12/2014

פרמהבסט, מפיצת מוצרי מיד ג'ונסון בישראל, עולה בימים אלה בפעם הראשונה בקמפיין רדיו הפונה באופן ישיר להורים. הקמפיין, באמצעות מוקד הפרסום הארצי, עולה במסגרת תהליך השקת המוצר החדש תחת המסר: "נוטרמיגן LGG – הפורמולה היחידה מסוגה, שתסייע לתינוקכם להסתגל לחלב פרה ולצאת מהר יותר מהאלרגיה"

לדברי שרון מרקוביץ'- סמנכ"לית פרמהבסט, יבואנית מוצרי מיד ג'ונסון בישראל: "כמי שמסורים לתחום תזונת התינוקות, החלטנו לעשות צעד נוסף להעלאת המודעות לבעיית האלרגיה לחלב, ההולכת וגוברת בקרב תינוקות ברחבי העולם בעשור האחרון. לאחר למעלה מ- 20 שנה של פעילות בארץ, אנו יוצאים  לראשונה בקמפיין רדיו הפונה ישירות להורים וחושף אותם למוצר פורץ דרך, המהווה פתרון ייחודי ויוצא דופן למצב הרפואי הקיים של תינוקם ".

הקמפיין ישודר בתחנות הרדיו  FM  99 וימשך כשבועיים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד