הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

בימים אלה עולה לאוויר קמפיין פרסומי להעלאת המודעות לעמותת 'עיגול לטובה'

6/01/2015

עמותת עיגול לטובה היא עמותה ללא כוונת רווח הפועלת לשיפור החברה הישראלית באמצעות מנגנון חכם המאפשר לכל אדם בישראל לתרום קצת ולהשיג הרבה. העמותה נוסדה בשנת 2008 ע"י אורני פטרושקה, יעקב בורק ויהושע אגסי במטרה לעשות שינוי במעגל התרומה הכספית למטרות חברתיות בישראל.

בימים אלה עולה עמותת 'עיגול לטובה' עם קמפיין פרסומי, בהובלתה של ג. יפית שנרתמה בהתנדבות מלאה לייצג את העמותה ולקדם את גיוס המעגלים.  הקמפיין יעלה בכל אמצעי המדיה: טלוויזיה, רדיו, עיתונות, דיגיטל ועוד.

 דנה ארגוב טיקוצקי, מנכ"ל העמותה: "עולם הפילנתרופיה בישראל, בדומה לתהליכים חברתיים רבים, נמצא בתהליך שינוי והיום המגמה הולכת יותר ויותר לכיוון גיוס המונים וגיוס תרומות קטנות. עיגול לטובה הינה חלוצה במגמה זו. אני רוצה להודות באופן אישי לג.יפית על התגייסותה המוחלטת בהתנדבות מלאה להובלה של קמפיין כל כך חשוב ומשמעותי".

ארגוב-טיקוצקי הוסיפה כי "האתגר הגדול ביותר שעומד בפנינו, הוא החשיפה לקהל הרחב. לכן בחרנו לעלות בקמפיין במטרה לרתום את כלל הציבור. הקמפיין נשען על העיקרון המרכזי של עיגול לטובה שכשכל אחד נותן מעט ביחד נוצרת השפעה גדולה ולפיכך פנינו לגופי מדיה רבים ככל הניתן לגייסם למהלך זה. אנו מאמינים שיש כאן הזדמנות נדירה לחולל מהפיכה בתרבות הנתינה בחברה הישראלית".

כיום מגייסת ומעבירה 'עיגול לטובה' בכל חודש סכום ממוצע של כ- 4 ש"ח מכל אחד מכ- 126,000 אזרחים שנרשמו ונרתמו לטובת מטרה חשובה זו (תרומה שנתית של 50-60 ש"ח לאדם לאורך שנים רבות). עד היום העבירה עיגול לטובה סכום מצטבר של למעלה מ- 10 מיליון ש"ח לטובת העמותות. בשנת 2014 בלבד אנו צפויים להעביר תרומות בסך של 6 מיליון ש"ח. אין ספק כי הפוטנציאל הטמון בפעילות זו גבוה עשרות מונים. שיעור חדירה צנוע של כ-10% עשוי להניב הכנסה שנתית של כ-30 מיליון ש"ח (!) לטובת עמותות וארגונים ראויים במגזר השלישי, וזאת מבלי להכביד על כיסו של האזרח.

 כיום עיגול לטובה מהווה בית ל 122 עמותות וארגונים חברתיים ולפיכך הצלחת קמפיין עיגול לטובה הינה הצלחת קמפיין של 122 גופים חברתיים שונים.

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד