הפוך לעמוד הבית

רשת אלוני יוצאת בקמפיין סוף שנה

30/10/2016

חברת אלוני ,המתמחה בייבוא ושיווק של המותגים המובילים בתחום הריצוף, חיפוי וכלים סנטרים, יוצאת בקמפיין ייחודי תחת השם: "יורוסייל", בהשקעה של כ- 1 מיליון ₪.

 

הקמפיין יחשוף בין היתר את קולקציות המותגים האירופאים המובילים בעולם, ביניהם חדר הרחצה של מותג היוקרה ארמאני רוקה מבית מעצב העל ג'ורג'יו ארמאני, שיוצעו במהלך חודש נובמבר בלבד במחיר מ הקמפיין יהווה את יריית הפתיחה להשקת השפה השיווקית החדשה של אלוני, השואבת השראתה מעולם האדריכלות ועושה שימוש בצבעים אלגנטיים של שחור, לבן וזהב. בבד בבד בימים אלו יעלה האתר החדש של אלוני בנראות ובשפה החדשים.

 

לדברי ענת פרץ דוידי , מנהלת השיווק ברשת אלוני: " כחלק מהאסטרטגיה השיווקית שמטרתה להעצים את חווית הלקוח, תציע אלוני את קולקציות המותגים האירופאים המובילים בקדמת הבמה באולמות התצוגה ובחצי מחיר. הלקוח יוכל ליצור טוטאל לוק מושלם לבית עם המותגים הכי טובים ובמחירים אטרקטיביים. חשיפת השפה התקשורתית החדשה בקמפיין היא נדבך נוסף במיצוב אלוני כבית של המותגים המובילים בעולם בתחום העיצוב."

 

הקמפיין יעלה בתחילת נובמבר, באמצעות משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד