הפוך לעמוד הבית

הודיס מנצלת את מעמדה החדש של בר רפאלי לקמפיין חורף

31/10/2016
הודיס מנצלת את מעמדה החדש של בר רפאלי לקמפיין חורף

רשת אופנת הבייסיק HOODIES יוצאת בקמפיין חדש המציג את קולקציית החורף החדשה, כולל סרטון פרסומת שיעלה בטלוויזיה ושלטי חוצות בכל רחבי הארץ. הסרטון מציג את קולקציית החורף של רשת HOODIES  באופן פארודי מלא הומור המאפיין את המותג. בפרסומת מוצגת פרזנטורית הרשת והאמא הטרייה בר רפאלי.

 

את סרטון הפרסומת החדש, יצרו סוכנות הפרסום Awesome Creative  בשיתוף במאי הפרסומות  גיא שגיא.

עלות הקמפיין העולה עומדת על סכום של כ-5 מיליון ₪.

 

 

כשהיא מצליחה לתמרן בין היותה אמא לבין קריירת הדוגמנות המצליחה אשר בנתה. בסרטון נעשה שימוש במספר דמויות של אנשים מוכרים בתעשיית האופנה, כגון אנה ווינטור העורכת המיתולוגית של הווג האמריקאי, מעצב השיער המוביל מיקי בוגנים, ציפי רפאלי ועוד כקריצה הומוריסטית המאפיינת את רשת HOODIES.

 

במהלך הסרטון ניתן לראות את רפאלי צועדת על מסלול בזמן שסבתא ציפי שומרת על נכדתה ליב ובזכות קולקציית החורף של HOODIES  רפאלי מצליחה בקלילות להיראות במראה עוצר נשימה.

 

 

אורן בר-גיל סמנכ"ל השיווק בחברת HOODIES: "אנו גאים להשיק קמפיין יוצא דופן שמצליח להעביר את קולקציית החורף החדשה ברוח ההומוריסטית והבועטת של המותג, תוך הצגת האירועים האישיים והמשמחים של פרנזטורית הרשת, בר רפאלי . כרשת אופנה הפונה לכלל האוכלוסייה , אנו מציעים מבחר רחב של פריטים אופנתיים וממשיכים לקדם את המסר של המותג כי ניתן להיראות אופנתיים ובמקביל להרגיש בנוח. בייסיק הינה נישה שהולכת ומתחזקת. בהשראת הטרנדים העכשוויים של עולם האופנה העיצובים של קולקציית החורף מוכיחים כי אופנת בייסיק אינה שייכת רק לשעות הפנאי, אלא שזורה בכל שעות היום שלנו."

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד