הפוך לעמוד הבית

כלמוביל מרצדס עולה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון דולר

8/11/2016
כלמוביל מרצדס עולה בקמפיין בהיקף 2.5 מיליון דולר

קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס עולה בקמפיין פרסום רחב היקף להשקת ה – E Class החדשה, המציגה את יכולות הנהיגה האוטונומית המתקדמות ביותר בישראל.

 

הקמפיין מלווה את השקת את הדור החדש של סדרת ה- E-Class בישראל  הקובעת סטנדרטים חדש בתחום הנהיגה האוטונומית ומציעה בטיחות וטכנולוגיה חדישה לצד עיצוב ונוחות המובילה ביותר בקטגוריית היוקרה בישראל.

 

הקמפיין החדש  ל – E CLASS הופק בארץ על ידי משרד הפרסום גליקמן שמיר סמסונוב, והוא ממחיש את היכולות המתקדמות של ה – E-Class . הקמפיין  שכולל טלוויזיה, דיגיטל ועיתונות מוערך בכ – 2.5 מיליון שקל

 

דנה רביד מנחם, מנהלת השיווק של קבוצת רכבי היוקרה בכלמוביל מרצדס מציינת כי ה – E-Class החדשה מביאה לישראל ולעולם הרכב בכלל את בשורת הרכב העתידי, המשלב בין חוויית נהיגה ואפשרות בחירה בנהיגה אוטונומית. מעבר לחדשנות הטכנולוגית טכנולוגיים, מבססת גם ה  E-Class והחדשה את נושא הבטיחות שהינו הנושא המשמעותי ביותר ללקוחות מרצדס וזו גם ההבטחה של ה - E-Class החדשה.

 

E CLASS תוצע במחיר של החל מ-465,000 ₪

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד