הפוך לעמוד הבית

נחשפת: הגבר שלך לא זכר

26/12/2016

בשבוע האחרון משאיות ואוטובוסים כוסו בוורוד, אתרי האינטרנט והרשתות החברתיות הוצפו בטיזרים עם הכיתוב "הגבר שלך לא זכר?" וביום ראשון יעלה קמפיין טלוויזיה רחב היקף שיחשוף כי  מבנה – רשת מתחמי הקניות – עומדת מאחורי המהלך.

 

מבנה – רשת מתחמי הקניות יוצאת באסטרטגיה ושפה תקשורתית חדשה בהשקעה של למעלה מ-2 מיליון ₪ שתכלול בשלב הראשון

טלוויזיה, דיגיטל וקד"מ. במהלך שנת 2017 יתווספו למהלך סגמנטים נוספים ופניות לקהלים שונים, לצד פעילויות תוכן שילוו את המסר המוביל שנבחר: "פשוווווט פשוט, פשוט". הראייה השיווקית של 'מבנה' מחליטה להגדיר מחדש את "חוקי המשחק" ולמעשה להמציא חוקי מסחר חדשים למתחמי קניות בבידול מהקניונים ומתחמי הפוואר סנטר הנהוגים בישראל.

 

אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים ב'מבנה': "בבואנו לקבוע אסטרטגיה שיווקית חדשה, הבנו שהמשחק השיווקי והבידול יגיע על ידי כתיבת החוקים מחדש. מבנה היא קבוצת מתחמי קניות ולא קבוצת קניונים. הלקוחות הישראלים מחפשים פרקטיות, נגישות למקום מגוריהם וחוויה פשוטה ולא מתחכמת, ללא מבצעים תלויי תקופה או התניות לרכישה מראש. בלי כרטיסי מועדון או הרשמה למאגר כתובות מייל. לפיכך, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי כולל ולאמץ שפה תקשורתית חדשה המבליטה את המסר ה"פשווווווט, פשוט, פשוט" בכדי להביא לקדמת הבמה את העובדה ש'מבנה' מציעה מתחמי קניות נגישים, במיקומים מצוינים בכל רחבי הארץ שניתן להגיע אליהם בקלות ועם שפע חניה המוצעת בחינם ללקוחות המתחמים. בנוסף, 'מבנה' מציעה בכל מתחמי הקניות ברחבי הארץ מגוון אפשרויות לקנייה נוחה, יעילה ומותאמת לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח".

 

 

"מבנה" רשת מתחמי הקניות הפרושה עם 19 מתחמי קניות בפריסה ארצית.

 

סך ההשקעה במהלך האסטרטגיה והשפה תקשורתית החדשה: למעלה מ-2 מיליון ₪. השפה התקשורתית החדשה תחדד באופן ברור את הכדאיות המובהקת של קניה במתחמי הקניות של מבנה ותקבל ביטוי בכל הפלטפורמות: קמפיין טלוויזיה, שילוט חוצות, קמפיין עיתונות וכן מהלך דיגיטל רחב היקף.

 

אורי אבל, סמנכ"ל שיווק ומנהל תחום מרכזים מסחריים: "בבואנו לקבוע אסטרטגיה שיווקית חדשה, הבנו שהמשחק השיווקי והבידול יגיע על ידי כתיבת החוקים מחדש. מבנה היא קבוצת מתחמי קניות ולא קבוצת קניונים. בתהליך מחקר שערכנו עלה כי רוב הלקוחות הישראלים מחפשים בראש ובראשונה פרקטיות, נגישות למקום מגוריהם וחוויה פשוטה, לא מתחכמת ולא מבצעים תלויי תקופה או התניות לרכישה מראש. ללא כרטיסי מועדון ובלי הרשמה למאגר כתובות מייל".

 

"לפיכך, החלטנו לצאת במהלך אסטרטגי כולל ולאמץ שפה תקשורתית חדשה המבליטה את המסר ה"פשווווווט, פשוט, פשוט" בכדי להביא לקדמת הבמה את העובדה ש'מבנה' מציעה מתחמי קניות נגישים, במיקומים מצוינים בכל רחבי הארץ שניתן להגיע אליהם בקלות ועם שפע חניה המוצעת בחינם ללקוחות המתחמים. בנוסף, 'מבנה' מציעה בכל מתחמי הקניות ברחבי הארץ מגוון אפשרויות לקנייה נוחה, יעילה ומותאמת לצרכים האישיים של כל לקוח ולקוח".

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד