הפוך לעמוד הבית

לנובו ישראל עלתה עם קמפיין חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל

17/01/2017
לנובו ישראל עלתה עם קמפיין חוצות בהיקף של כחצי מיליון שקל

יצרנית המחשבים המובילה לנובו, עלתה בשבוע שעבר עם קמפיין חוצות חדש שכותרתו Lenovo No. 1 – הניידים הנמכרים ביותר בישראל. לנובו השקיעה בקמפיין סכום המוערך בכחצי מיליון שקל.

הקמפיין שהתמשך על פני עשרה ימים בוצע בשיתוף סאביו פרסום ושיווק וכלל שלטי חוצות בגודל ענק במיקומים מובילים כמו קיר מוזס בנתיבי איילון, מחלף גלילות ומחלף השלום בן שמן ועוד.

לדברי דנה כהן, מנהלת שיווק, לנובו ישראל, "לנובו היא יצרנית המחשוב המובילה בארץ ובעולם זה כבר מספר שנים ברציפות וכמעט כל מחשב שלישי הנמכר בארץ הוא מחשב של לנובו. מטרת הקמפיין היא להציג לראשונה מסר חד בנוגע לנתוני נתח השוק של לנובו במכירות ניידים בישראל. רצינו  שגם כלל הציבור, ולא רק הצרכנים הנאמנים שלנו, יחשפו לנתונים האלו, כמו גם לעיצוב המרשים והחדשנות של המחשבים שלנו. שלטי הענק שהוצבו במקומות עתירי תנועה משכו תגובות נלהבות מצד הקהל"

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד