הפוך לעמוד הבית

קמפיין החדרה למשקה טרנקוויני

26/02/2017
קמפיין החדרה למשקה טרנקוויני

קמפיין ראשון למשקה TRANQUINI שהושק בישראל, יצא לדרך. הקמפיין הינו בעלות כספית בהיקף של חצי מיליון שקלים, במסגרתו הוצבו שלטי חוצות באיילון- במחלפים רוקח וגלילות, ובמחלף הסירה, תחת הסלוגן- TRANQUINI positively relaxed.

 

את המשקה ניתן להשיג בדיוטי פרי- ג'יימס ריצ'רדסון ובמגזר הפרטי בפיצוציות ובקיוסקים. החל מחודש מרץ ניתן יהיה להשיג גם  ברשתות הנוחות המובילות.

 

הנוסחה הייחודית של TRANQUINI כוללת שילוב של תה ירוק, קמומיל, לבנדר ותמציות מליסה. מחקרים רבים שנערכו על מרכיבים אלו הוכיחו את יעילותם בכל הקשור להפחתת לחץ והקלת חרדה, מבלי לגרום להרדמות ונמנום. כל המרכיבים מעורבבים יחד ויוצרים משקה מוגז קל עם טעם ייחודי.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד