הפוך לעמוד הבית

סלוצקי ודומינגז בקמפיין רשת לקופל גרופ

5/09/2017

חברת קופל גרופ, השיקה בימים אלה קמפיין ויראלי לגיוס מאות יועצי מכירות עצמאיים בכיכובם של הצמד  סלוצקי ודומינגז. הקמפיין ההומוריסטי בשיתוף סוכנויות הביטוח נועד להרחיב את שירותי החברה בפריסה ארצית. בחברה בטוחים שהליהוק של הצמד והאטרקטיביות של המשרות המוצעות יובילו להצלחת הקמפיין.

 

הקמפיין מציג מסעדה במרכז, דומינגז באמצע הארוחה מדבר בנייד. סלוצקי מובטל, נכנס מבואס, כי הוא לא מצליח למצוא עבודה. דומינגז מרגיע, בדיוק סוגר עם חבר עיסקת ביטוח מעולם אחר, כסף קללל... סלוצקי חשדן, מקשיב לקריין שמזמין אותו ללמוד איך עושים 10,000 ₪ בלי שעון נוכחות בכנס שיסדר לו את החיים והשאר היסטוריה.

 

 את השניים תוכלו לפגוש בדף הפייסבוק של kopell Group ובכנס הגיוס החגיגי שצפוי להתקיים ב- 18.9, בשעה 11:00 באולם קמילו, רמת אביב.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד