הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

ספוטיפיי משיקה קמפיין דיגיטל הראשון בישראל

11/04/2018
ספוטיפיי משיקה קמפיין דיגיטל הראשון בישראל (הגדל)

 Spotify שירות הזרמת המוזיקה הגדול בעולם, משיק רשמית קמפיין פרסום דיגיטלי בישראל השבוע. הקמפיין הפרסומי והשיווקי יופיע ברשתות החברתיות ובמדיות דיגיטליות שונות.

הקמפיין הוא תוצאה של עבודה נרחבת ומעמיקה שנעשתה מתחת לרדאר בחודשים האחרונים בשיתוף פעולה עם סוכנויות מובילות בארץ: אלנבי קונספט האוס האחראיים על קריאטיב והפקה, UM Digital האמונים על המדיה. הקמפיין יוצא לאור ארבעה שבועות לאחר השקה גדולה ומוצלחת בישראל שזכתה לסיקור נרחב, בהובלת משרד יחסי הציבור Blonde 2.0.

 

הקמפיין הדיגיטלי ירוץ לאורך ארבעה שבועות במדיום הדיגיטלי בארץ. בסושיאל מדיה הקמפיין יהיה זמין ב- Facebook, YouTube ו- Instagram. במדיה התקשורתית הדיגיטלית הקמפיין יעלה באתרי walla, Ynet ו- Mako.

 

בקמפיין משתלבים: ברי סחרוף, הדג נחש, נצ'י נצ', נינט טייב, התקווה 6, דודו אהרון, נתן גוש ואסתר רדא

 

"אחרי שזכינו לקבל כל כך הרבה אהבה ואהדה מהקהל הישראלי מאז ההשקה, אנחנו מתרגשים לצאת עם הקמפיין הדיגיטלי הראשון שלנו," אומרת ורוניקה דיקטרו, מנהלת אזורית דרום ומזרח אירופה בספוטיפיי. "אנחנו גאים ברשימת האמנים והמוזיקאים שלוקחים חלק בקמפיין ולוהטים לראות מה תהיה תגובת הקהל".

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד