הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג שוופס אנרג'י יושק בקמפיין בהיקף 8 מיליון ש"ח

12/05/2019
נטלי דדון. שוופס. צילום: אלעד אדמוני. סטודיו יפאור
נטלי דדון. שוופס. צילום: אלעד אדמוני. סטודיו יפאור

יפאורה מצעירה את המותג שוופס עם השקת קו משקות אנרגיה של המותג, בקמפיין נרחב בהיקף של 8 מיליון ש"ח.

 

לדברי טל מלכה סלהוב, מנהלת שיווק יפאורה: "מהלך מרכזי, אסטרטגי לאחד המותגים החזקים ביותר בתחום המשקאות, Schweppes, המשיק היום סדרת משקאות אנרגיה חדשה.  סדרת אנרג'י מבוססת על קפאין טבעי בלבד, ויטמינים ומינרלים, מיץ פרי וחצי מכמות הסוכר של משקאות אחרים בקטגוריה."

 

ההיקף השנתי של שוק משקאות האנרגיה בישראל (לפי נילסן 20/4/2019MAT) הוא 11.7 מיליון ליטר (ירידה של 5.9% מול אשתקד) ובהיקף כספי של 181 מיליון ₪ (ירידה של 3.5% מול אשתקד). Schweppes הוא המותג השני בגודלו בשוק המשקאות הקלים (ללא מים מינרלים), והיחיד שמציג צמיחה מול ירידה של כלל השוק.Schweppes  מהווה 8.6% נתח שוק כספי מכלל שוק המשקאות וגדל בשנה האחרונה ב2%. זו תהיה כניסה ראשונה של Schweppes לתחום משקאות האנרגיה.

 

המותג Schweppes מוביל את קטגורית מוגז צבעוני עם מעל 40% נתח שוק כספי, ו39% נתח שוק כמותי. המותג צמח בשנה האחרונה ב3% כספי ו2% כמותי, מול ירידה של כלל הקטגוריה ב1% כספי ו5% כמותי.

 

Schweppes כאמור הוא המותג הצומח ביותר היום בשוק המשקאות המוגזים (מקור נילסן 20/4/2019(MAT  ומוביל את החדשנות הגדולה ביותר - מהשקת קטגוריית מוגז עדין, קטגוריית מוגז עם פרי מוגזים בטעמים ללא סוכר ועוד.

 

Schweppes נחשב למותג משקאות מוגזים הפונה לקהל בוגר יחסית, גילאי 25/30 ומעלה. סדרתSchweppes Energy  החדשה פונה לקהל חדש , צעיר משמעותית מהקהל התקשורתי של המותג. גילאי 16-24. התמיכה התקשורתית והשפה התקשורתית של הסדרה תהיה ייעודית ושונה מהתמיכה הכוללת במותג, בהתאם.

 

כתבות נוספות

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד