הפוך לעמוד הבית

'סופר קרמיק' מעלה קמפיין קיץ חדש תחת הסיסמא - 'שפץ והשווץ' במיליון שקל

14/06/2007 17:00

רשת 'סופר קרמיק-ויה ארקדיה', המתמחה במוצרי גמר לבית, ריצופים, חיפויים כלים ואביזרים לחדרי אמבטיה, מעלה קמפיין תחת הסיסמא 'שפץ והשווץ'. הקמפיין יעלה בעיתונות הארצית, מקומית, מגזינים ובעיתונות המקצועית והיקפו  כמיליון שקלים.

 

הקמפיין ילווה את מבצע הקיץ, אשר במסגרתו כל לקוח שיקנה מוצרי גמר לבית בסכום של למעלה מ- 15,000 ש"ח (לפני מע"מ) יקבל מתנה מצלמת אולימפוס משוכללת בשווי 1200 ש"ח. בנוסף, הלקוחות יתבקשו לצלם את הסלון או חדר האמבטיה אותו הם שיפצו וישתתפו בתחרות 'השיפוץ המוביל'. התמונות הנבחרות יוצגו כחלק מהקמפיין הפרסומי של 'סופר קרמיק' ובסיום התחרות תיערך הגרלה.

הזוכים במקום הראשון יזכו בחופשה זוגית במילאנו, בירת העיצוב העולמית, במקום השני, במצלמת דיגיטאלית מתקדמת של חברת 'אולימפוס' דגם מיו 700 ובמקום השלישי, במשדר סרטים אלחוטי מתנת חברת אלודה. המבצע ברשת 'סופר קרמיק-ויה ארקדיה' ימשך עד  ה- 15 ביולי 2007 וההגרלה תיערך במהלך חודש ספטמבר.

 

הקמפיין הופק על ידי משרד הפרסום רוזנבאום+סימן טוב+ליבוביץ. יחסי ציבור - דורן תקשורת

 

'סופר קרמיק' הנה הרשת הגדולה בישראל לשיווק מוצרי גמר לבית ובהם – ריצופים, חיפויי קיר, ברזים, כלים סניטרים, בריכות שחיה ועוד. לסופר קרמיק סניפים בכל רחבי הארץ והיא פועלת בסקטור הלקוחות הפרטיים, לקוחות בנה ביתך, קבלנים אדריכלים, ומעצבי פנים.

 

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד