הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שי הרשקוביץ, מנכ"ל ליסקאר

6/10/2011
הגדל

 

  • שם החברה: ליסקאר
  • שנת הקמה: 1992
  • מספר  עובדים: 100  

 

קבוצת ליסקאר היא מהחברות המובילות והותיקות בישראל בתחום הליסינג והמימון לרכב. קבוצת ליסקאר מציעה מגוון נרחב של מסלולי ליסינג מימוני וליסינג תפעולי המותאמים אישית בגמישות לכל לקוח ולקוח. עיקר התמחותה של החברה הוא בתחום הליסינג לעסקים קטנים ובינוניים. ברשות החברה צי של כ- 5,000 רכבים מכל הסוגים ומספקת שירות בפריסה ארצית עם סניפים בחיפה, ירושלים, פתח-תקווה ובאר-שבע. 

 

  1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

 מבצע Leascar Sale שהשקנו לאחרונה במסגרתו אנו מציעים עסקאות ליסינג ללא צורך בתשלום מקדמה במזומן, עונה בדיוק על הצורך של עסקים קטנים ובינוניים, שמעוניינים להימנע מתשלום המקדמה בגלל קשיי תזרים, תוך הסתמכות על רכב ישן, המוחזר במסגרת עסקת טרייד-אין.

 

מעבר לכך, הפעילות שלנו ברשתות החברתיות תרם רבות לתנועה באתר שלנו. קשה לכמת את הנתונים הללו למכירות אך זה כלי תדמיתי שמייצר חשיפה ומעורבות של הלקוחות.

 

  1. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר, ומדוע?

 על הפעילות שלנו בכל הקשור לקידום אתרים ומנועי חיפוש לא נוכל לוותר. האתר שלנו מתעדכן כל הזמן על כל המבצעים והרכבים החדשים שאנו משווקים. אנו פעילים מאוד בפעילויות שונות באינטרנט וזה מה שמביא לנו לידים איכותיים, שמתורגמים בסופו של דבר למכירות. 

 

  1. כיצד מתבצע בארגון התכנון השיווקי וקביעת תקציב השיווק?

 אנו מנתחים מדי שנה את התוצאות של השנה הקודמת ובעקבותיה מגדירים היכן אנו  רוצים להיות בשנה הבאה. אנו מגדירים את המטרות והיעדים שלנו ובונים תוכנית אסטרטגית שתביא אותנו לתוצאות שאנו רוצים לראות. אנו מעבירים את המטרות והיעדים לכל מנהלי המחלקות ועושים בדיקות תקופתיות לבדיקת עמידה ביעדים ושוקלים כל הזמן היכן וכיצד ניתן לשפר את התוצאות. אנו מנסים כל העת דברים חדשים, בודקים בפיילוט מקדים כל פעילות ורק עם הצלחה מתקדמים. 

 

את הפעילויות השיווקיות והקמפיינים שלנו אנו מתאימים למטרות והיעדים שהגדרנו. כך לדוגמא, כשהחלטנו להתמקד בעסקים בינוניים וקטנים, ניתן היה לראות בבירור כיצד כל הארגון מתעדכן ומתאים עצמו לאסטרטגיה החדשה, וכפועל יוצא גם החלטנו כמובן להתמקד בצינורות המדיה שמביאים לנו את יחס ההמרה הטוב ביותר לקהל אליו אנו פונים.

 

4. תן מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה-

 גם אלדן וגם שלמה סיקסט החליטו לשים דגש על משקי הבית והמגזר הפרטי והשקיעו מאמצי שיווק רבים למזר זה. מדובר בשוק שלא טופל במשך שנים. ללא ספק הפעילות שעשו בולטת מאוד.

 

 

 

  1. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? רוני מירו, הבעלים של חברת ליסקאר, שעוסק בתחום הליסינג מאז ייסודו, ולימוד אותי בסבלנות רבה את רזי התחום, ואחי הבכור, אבשלום הרשקוביץ, שהקים בזמנו את חברת אלבר ונחשב עד היום בענף הרכב כמי שייסד את תחום הליסינג בתצורתו הנוכחית.

·         ספר השיווק: תורת המשא ומתן מאת הרב כהן

·         עיתון/ מגזין: מעריב

·         דף הבית באינטרנט: start.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות: רק במשרד

·         ג'וב חלומותיך? אני מגשים את חלומותיי מדי יום

·         חופשה חלומית: איטליה

 

 

 

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד