הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

פני אסרף-בכר, מנהלת שיווק, דינמיקה סלולר

27/11/2014
פני אסרף-בכר, מנהלת שיווק, דינמיקה סלולר
  • שם החברה: דינמיקה סלולר
  • שנת הקמה: 1994
  • מספר  עובדים: 350

 

פני אסרף-בכר, נשואה +1, בעלת תואר ראשון בתקשורת, החלה את דרכה באתר ynet, משם עברה בתפקיד מנהלת תקשורת שיווקית באתר תפוז אנשים, ומזה כ- 6 שנים מנהלת שיווק ברשת דינמיקה סלולר.

 

ספקי שיווק: משרד פרסום: מקאן בוטיק, משרד יח"צ: רני רהב

 

1. מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?

כרשת שפועלת במרחב קמעונאי תחרותי, אחד המהלכים הבולטים שהובלנו השנה היה מיתוג ומיצוב מחדש של סניפי הרשת כחלק מהצורך להעצמת חווית הצרכן עם התנסות אישית, מזמינה ואינטראקטיבית. המהלך כלל נקודת מכירה בעיצוב פתוח וחדשני המאפשר נגישות ומגע עם כל המכשירים והמוצרים לפני הרכישה, עמדת הטענה חינמית ועמדות תיקון מהיר של הסלולרי. כמו כן במסגרת ההשקה של אייפון 6 בישראל, הפקנו את האירוע  הרשמי והמרכזי בדיזינגוף סנטר, במסגרתו הוזמנו מאות משתתפים לגעת בדגם ענק של אייפון 6 ואף זכו במכשיר החדש והנחשק. האירוע נמשך למעלה מ 11 שעות וזכה לסיקור נרחב בכל אמצעי התקשורת ובמדיה הדיגיטלית.

 

2. על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
כשרוצים להשיק מהלך או מוצר, המטרה היא להפעיל בסנכרון כמה שיותר ערוצי פרסום שמתכתבים אחד עם השני. מהלך שיווקי מוצלח הוא מהלך שאינו פועל במדיה אחת, אלא נשען על שיווק 360 מעלות. המהלך מתורגם לכל נקודות המגע עם הלקוח בדגש על חיבור בין פרסום
 ATL , דיגיטל ולצד פעילויות BTL ברצפת המכירה.

 

3. לקח מפעילות שיווקית שביצעתם ויכול לסייע לאנשי שיווק אחרים?

כאשר תקציב השיווק אינו גדול עולה הצורך ביצירתיות ומקוריות. הזירות הדיגיטליות מאפשרות לעשות המון בתקציבים קטנים יחסית .

 

4. תני מילה טובה על פעילות שיווקית של המתחרה?

אני בעד מהלכים של רעיונות יצירתיים שהופכים לויראליים ברשת. קמפיין השמות של קוקה קולה היה קמפיין שהצליח גם לייצר פרסונלזיציה מתוחכמת, גם לחזק את המותג ולהעלות את המכירות, וגם לייצר ערך מוסף לצרכן ולחזק את הקשר שלו למותג.

 

5. השאלון האישי:

·         איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? מכל אחד ממנהליי, לקחתי איתי משהו לדרך...

·         עבודה ראשונה? בתחום הפרסום, תקציבאית באתר ynet

·         תכונה חשובה למנהל שיווק? מולטיטאסקינג

·         דף הבית שלך באינטרנט: ברור ש.. dynamica.co.il

·         בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: במשרד, יש קפה מעולה! ואם בחוץ, אז בית קפה בקרבת הפגישה.

·         רכב? סיאט

·         ג'וב חלומות? ג'וב החלומות הוא זה שמאפשר שילוב של הגשמה עצמית, יצירה וכזה המאפשר לי להיות אמא.

·         חופשה חלומית: עם בן זוג - תאילנד. עם חברה - ניו יורק

 

 

פרופיל אישי בפייסבוק:

https://www.facebook.com/fannybachar

 

עוד ב"אישיווק"

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד