הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: קרין ברוך, מנהלת שיווק, מכללת נס IT

20/04/2017
אישיווק השבוע: קרין ברוך, מנהלת שיווק, מכללת נס IT

·        שם החברה: מכללת נס IT

·        שנת הקמה: 2001

·        מספר  עובדים: כ-20

 

קרין ברוך, בת 25, תואר ראשון במנהל עסקים ויזמות, עובדת במכללת נס IT כשנה וחצי.

 

·        היקף תקציב שיווק:  כ- 1 מיליון ש"ח

·        ספקי שיווק: יחסי ציבור - אייזנברג אליאש, פיתוח ועיצוב אתרים - אסף כ"ץ

 

1.     באיזה מהלך שיווקי את גאה במיוחד?

לאחרונה הגדלנו את היקף המלגות שאנו מחלקים לסטודנטים לסכום משמעותי של 5 מיליון ₪. המהלך נובע מתוך הרצון להקנות לכל שכבות האוכלוסייה אפשרות והזדמנות שוויונית להיכנס לעולם ההייטק.

 

2.     על איזו פעילות שיווקית לא תוכלי לוותר?

כמנהלת שיווק אני מצויה באופן מתמיד בתהליך של אופטימיזציה וייעול תהליכים. לכן, הפעילויות שעליהן לא אוכל לוותר, בעיקר בתחום ההתמחות של המכללה, הן הנוכחות ברשתות החברתיות, יחס אישי ומכירות אחד על אחד.

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק

מדידה ויכולת למידה מהירה. הקשבה. בתפקיד שבו בוחנים את העלות מול התועלת באופן קבוע, מדידה היא חלק בלתי נפרד על מנת להגיע לאפקטיביות מרבית. בנוסף, השוק משתנה ומתפתח בכל רגע נתון כך שהיכולת להקשיב ולספק בזמן מידי את צרכי הלקוחות הוא הסוד לשימור והגדלת מעגל הלקוחות. כמנהלי שיווק אנחנו צריכים לתת מענה שיווקי כלפי חוץ, כלפי פנים ולבעלי המניות.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך?

דומינוס פיצה בחרו ללכת על מהלך שיווקי שמתאים כמו כפפה ליד לצרכן הישראלי. יכולתו של הלקוח לעקוב אחר כל שלב בתהליך ההזמנה, החל בייצור שלה וכלה באריזתה ושליחתה, מגבירים את הציפיה שלו וגם מעניקים לו תחושה שהוא מטופל וזוכה ליחס. הצרכן הישראלי חכם וחשוב לו לדעת איזו תמורה יקבל בעבור התשלום ומתי. הוא אוהב להיות ערוך ולקבל את השירות באופן מיידי, בפרט "דור האינסטנט".



5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות השפיעה עליך? שריל סנדברג

·        לימודים? תואר ראשון במנהל עסקים ויזמות במרכז הבינתחומי הרצליה

·        עבודה ראשונה? אחראית אדמיניסטרציה בחברת סטארט-אפ המתמחה בבניית פלטפורמה למשחקי סמארטפון

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? לדעת לשאול את השאלות הנכונות. כמנהל שיווק אתה עובד עם הרבה ספקי שירות, חלקם חיצוניים וחלקם פנימיים וזאת תחת ההנחה שלכל מקצוע יש איש מקצוע וכל אחד צריך לעשות את מה שהוא הכי טוב בו. כמנהל שיווק, אתה צריך לפקח ולחבר את התהליכים. שאילת שאלות יכולה להוביל לתוצאות טובות יותר וההוכחה שאמנם אתה לא עושה את מה שהם עושים אבל אתה מבין לא פחות ואי אפשר "לעבוד" עלייך.

·        מקור ידע מקצועי שימושי: לינקדאין, קבוצות פייסבוק מקצועיות וספרי שיווק ופסיכולוגיה, Sales EQ by Jeb Blount,
How to win friends & influence people by Dale Carnegie

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: גרינברג באזורי חן

·        מהו ג'וב חלומותיך? להתפתח בתחום שלי באופן מתמיד ולפרוץ גם לחו"ל בוא היום, לעשות מהפכה עם הכלים והיכולות שאצבור במהלך השנים.

·        חופשה חלומית: כל חופשה שיש בה אוכל טוב, אנשים נחמדים ונופים חדשים.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד