הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אריה ויסמן, קבוצת ויסמן

15/09/2017

 

·        שם החברה:  קבוצת ויסמן- בעלי ויסמן ירושלים, רהיטי שמרת הזורע, רהיטי ילדים עין חרוד, שמרת הזורע פרויקטים, משכל רהיטים לתינוקות ושמרת הזורע באינטרנט.

 

·        שנת הקמה: 1932 (וותק של 85 שנה).

 

·        מספר  עובדים: 150.

 

אריה ויסמן נולד בשנת 1948 (שנת הקמת המדינה). לאחר שירותו הצבאי למד הנדסת ייצור בגרמניה, ועם חזרתו הקים מפעל חדש בירושלים שהיה אחד ממפעלי הרהיטים הגדולים והמודרניים בישראל . במשך השנים החברה רכשה חברות כושלות והשביחה אותן – אסטרטגיה שהפכה את קבוצת ויסמן לאחת מקבוצות הרהיטים החזקות בישראל, גם הודות לשילוב נכון של הדור השלישי של המשפחה בקבוצה.

 

לחברה מחלקת, עיצוב, מחלקת תכנון ומחלקת פיתוח מוצרים אשר מפתחת מוצרים תואמים לעיצוב הנוחות והטעם הישראלי, והיא פועלת ב 16 מדינות עם 48 מפעלים יצרניים מחוץ לישראל אשר נותנים מענה להזמנות מיוחדות.

 

·        היקף תקציב שיווק: 3 מיליון ₪ בשנה.

 

·        ספקי שיווק: סברינה בלהסן- תקשורת ויחסי ציבור.

 

 

1.     באיזה מהלך שיווקי אתה גאה במיוחד?  בשנת 2002/3 היה מיתון במשק וחברתנו יצאה במבצע חסר תקדים של מערכת ישיבה תלת מושבית+ ספה דו מושבית במחיר של 4990 ₪ (בזמנו זה היה מחיר מנצח וזאת לאחר 4 חודשים של בדיקת המחיר עד לחוט התפירה). את מערכת הישיבה פרסמנו בטלוויזיה וכל היצרנים ורשתות הרהיטים לא יכלו לעמוד במחיר האטרקטיבי שהצענו, וכך הצלחנו להכניס מאגר לקוחות רחב נוסף לסניפים שלנו והביקוש למערכת הישיבה הלך וגדל בניגוד למשבר אצל המתחרים.

 

 

2.     מה האתגר השיווקי הגדול ביותר בשוק שלכם? להצליח להיכנס לכל בית בישראל

 

3.     טיפ למתחילים בעולם השיווק:
'סוף מעשה במחשבה תחילה'- זה לא בושה להיעזר ולהיוועץ ביועצים.

 

4.     פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
 
חברת CASPER האמריקאית מייצרת סוג אחד של מזרן ובעזרת אמצעי שיווק מתוחכמים הגיעה למחזור של מעל 100 מיליון דולרים בשנת 2016.

 

5.     השאלון האישי:

·        איזו דמות השפיעה עליך? אברהם ארנן מייסד סיירת מטכ"ל, שהיה מפקדי, לימד אותי 2 משפטים שמלווים אותי כול חיי: להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי", "ההבדל בין שני אנשים נאורים הוא כמות המידה שיש לכל אחד".

 

·        אישיווק מומלץ שעבדת איתו: חיים שקדי- מנכ"ל משרד דחף בעבר.

·        לימודים? לימודי הנדסת עץ בגרמניה לאחר הצבא

·        עבודה ראשונה? ניקוי שבבי עץ בנגריה של אבי ז"ל ומלצרות בזמן הפנוי עד גיל 18.

·        תכונה חשובה למנהל שיווק? קור רוח, חשיבה מחוץ לקופסא, יצירתיות וחדשנות.

·        מקור ידע מקצועי שימושי?
הספר "חוצה גבולות" מאת אבנר שור, נכתב על מפקדי בשירות הצבאי אברהם ארנן- האיש שכולו אות ומופת ואני באופן אישי למדתי ממנו רבות

·        בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: פגישות עסקיות רק במשרד.

·        מהו ג'וב חלומותיך? "אני חי אותו"

·        חופשה חלומית: בשנים האחרונות החופשה הטובה ביותר היא שייט באוניות גדולות ברחבי העולם.

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד