הפוך לעמוד הבית

אישיווק השבוע: אלי אדרי, בעלי רשת גלריות האמנות 'פחות מאלף'

4/01/2018

שם החברה: 'פחות מאלף'

שנת הקמה: 2014

מספר  עובדים: 22 עובדים

 

אלי אדרי, 43, נשוי ללימור ואב ל-2. בגלגול הקודם עבד כמנהל אישי של דוגמניות מהמובילות בשוק (ביניהן גם לירז דרור ושיר אלמליח). מפגש מקצועי עם צלם האופנה הבינלאומי דניאל סיבוני (שאחראי בין השאר על שערים ב'ווג' ו'אל' וחתום על קמפיינים של שאנל, קלווין קליין ודיור) חידד עבורו את המציאות בה לחובבי האמנות, בני מעמד הביניים, אין מענה הולם לרכישת אמנות איכותית בטווח מחירים אפשרי ולכן הם נמנעים מלרכוש כזאת. גלריות 'פחות מאלף' מנגישות אמנות ישראלית מקורית ואיכותית בסכום של עד 1000$, סכום מקסימום שנקבע לאחר פילוח ממוקד של השוק וקהל היעד. 

 

היקף תקציב שיווק:  600 אלף ₪ בשנה. 

 

ספקי שיווק: רוב העבודה נעשית in house- אני מבצע  יחד עם שותפי לדרך ישראל פרץ יחד אנחנו אחראים על ניהול התקציבים והקו הפרסומי, אוצר הגלריות, יועד בר נוי, הוא גם אוצר את הפוסטים בעין אמנותית . בנוסף, את פעילות היח"צ מרכז המשרד 'יפעת יחסי ציבור' שאחראי על חשיפת הגלריה בפלטפורמות תקשורתיות מגוונות

 

מהו המהלך השיווקי החכם והבולט ביותר שעשתה החברה בשנה האחרונה?
פעילות השיווק של הגלריות מושתתת על שיתופי פעולה רחבי היקף עם חברות כמו רשת מלונות דן ושיכון ובינוי, שיתופי פעולה אמנותיים כדוגמת התערוכה המדוברת של האמן המנוח אסי דיין ופרישת חסות על תערוכות של אמנים צעירים. כיום, עמוד הפייסבוק שלנו נחשב לאחד השוקקים בתחום (למעלה מ-42,000 אוהדים, אפילו יותר משל חלק מהמוזאונים המובילים בישראל). זאת ועוד פיתוח סניפים חדשים בזכיינות גם הוא צובר תאוצה כשהמטרה היא ליצור סניפים מחוץ לאיזור המרכז, להנגיש את האמנות לתושבי הפריפריה ולא פחות חשוב לחשוף בפני קהל היעד אמנים צעירים מכל הארץ לכל הארץ.
 

 

על איזו פעילות שיווקית לא תוכל לוותר?
פעילות המדיה הדיגיטלית-לגישה הישירה שהפלטפורמה הזאת מציעה אין תחליף. היכולת לפלח ולהכיר את הקהל שלך בצורה המזוקקת ביותר (מה נכון לו ומה לאו, מתי ומה הוא משתף, מה אוהב ולמה לא מתחבר) הם הדרך האולטימטיבית להגיע ישירות לצרכן הקצה, כיצד להשתנות ולהתפתח על מנת להתאים את עצמך אילו וכיוב'. 

 

טיפ למתחילים בעולם השיווק:
לדבר לקהל היעד בגובה העיניים. לחשוב שאתה אחד מהם. כמפעילי מערך שיווק אנחנו נכנסים למעשה לבית של אותו צרכן- אנחנו לא יכולים להקים לו דוכן במרכז הסלון אבל אנחנו בהחלט יכולים לשתות איתו קפה ולספר לו אחד על אחד מה אנחנו מציעים ומה הערך המוסף שהוא מקבל בתמורה. 

 

פעילות שיווקית שהרשימה אותך:
הקמפיין הנוכחי של נספרסו (
WE ARE THE CHOICES WE MAKE) שממחיש ומדגיש את האבולוציה שעבר המותג. אם בעבר המיתוג נשען על מפורסמים, הרי שכיום הצרכן וסוגי הקפה עצמם ניצבים במרכז ללא צורך במתווך.

 

השאלון האישי:

 

 איזו דמות מקצועית השפיעה עליך? האצן יוסיין בולט. ההתמדה שלו, הנחישות וההצלחה כנגד כל הסיכויים היא דוגמה ומופת. ממש כמו שהוא הצליח לפרוץ את גבולות הכפר בו הוא חי, גם אני הצלחתי להימלט משכונת המצוקה שגדלתי בה. ממקום שבמקרה הטוב הייתי בעלים של דוכן פלאפל אני זוכה להגשים משאלת לב ולקדם תחום שאני מאוד מאמין בו.

 

עבודה ראשונה? בכיתה ד' פתחתי קורס קרטה לכמה חברים בשכונה. מצאתי חוברת ללימוד עצמי של תורת הלחימה, שיננתי בלילות וביום שאחרי העברתי שיעור. העלות: שקל למשתתף. הסיבה לסגירת העסק: אמא של אחד מהילדים פוצצה את כל הסיפור- שלחתי את המשתתפים לקנות חליפת קרטה ב-70 שקל כשהשכר הממוצע ליום של ההורים אז היה בסביבות ה-100 ₪.

 

תכונה חשובה למנהל שיווק? להכיר ולחיות את השוק אליו אתה פונה. מבחינתי שיווק עוסק לא רק במוצר שאתה משווק, אלא בראש ובראשונה ניתוח קהל היעד. החוכמה היא לדעת לפענח את הרצונות, הצרכים והמאוויים ועל סמך אלה ליצור אסטרטגיית שיווק. החשיבה צריכה להיות יצירתית- ליצור מיד תכנים שייצרו באזז, במיוחד היום כשהשיווק נעשה במיוחד ברשתות החברתיות ומתבסס על ויראליות ושיתוף.

       

 בית קפה / מסעדה לפגישות עסקיות: "נטו" ברוטשילד, על הספסל. האינטראקציה יותר אישית ומשוחררת.

 

 מהו ג'וב חלומותיך? כל מה שקשור בעולם של יצירה ובריאה. להגשים חלומות ולאתר כישרונות בילדים למשפחות מעוטות יכולת, שמגיעים מהרקע שאני הגעתי ממנו. אני מאמין שלכל בנאדם יש כישרון, החוכמה היא להיות ער מספיק כדי לאתר ולפתח אותו.

 

 

עוד ב"אישיווק"

עבור לתוכן העמוד