הפוך לעמוד הבית

הסכם פרסום לערוצי הרדיו eco99 ו- 103FM עם רשת הפרסום AIDO

17/02/2015

רדיו ללא הפסקה FM103 ורדיו eco99fm תחנות הרדיו האזוריות הגדולות בישראל חתמו על הסכם עם ADIO רדיו אונליין במטרה להרחיב פעליות בעולם  הדיגיטל. המשמעות של ההסכם הוא אפשרות לפרסום מתקדם בזמן האזנה אונליין לתכני הרדיו.

דרור גנות מנכ"ל ADIO: " בדומה לתחנות המובילות בעולם: BBC, Absolute Radio ורוב ערוצי המוסיקה הבינלאומיים, גם רדיו ללא הפסקה 103FM ו- eco99fm תחנות הרדיו האזוריות המובילות בישראל בעלות נכסים אדירים במרחב הדיגיטלי, הן רואות את המגמות ואת הפוטנציאל המסחרי והשיווקי ויובילו את השוק בישראל, עולם חדש של DATA והכנסות נוספות מפרסום בזמן האזנה במחשב ובסמאטרפון".

רדיו ללא הפסקה 103FM ו- eco99fm השקיעו במשך שנים בדיגיטל ולהן מאות אלפי שעות האזנה ומאות אלפי מאזינים במרחב הדיגיטלי.

במסגרת ההסכם, ADIO תספק תשתיות דיגיטליות מתקדמות ומערכות מדידה מתקדמות המאפשרות מיפוי מדויק של התכנים ומראות בזמן אמת את כמות המאזינים מכל מקום בעולם ובכל סוגי המכשירים בדיגיטל. התכנים המואזנים ישווקו למפרסמים כחלק מרשת הפרסום של ADIO והמפרסמים יוכלו להגדיל משמעותית את הכיסוי הפרסומי בקמפיין תוך טירגוט קהלי מטרה ו/או אזורי פרסום, לשלב מקבצי זהב של פרסומת 1-2 ולדאוג לחשיפה וודאית לתשדיר הרדיו בתכנים המובילים בישראל.

רדיו ללא הפסקה 103FM וeco99fm מצטרפות לרשת הפרסום של ADIO הכוללות מגוון תחנות רדיו ישראליות וערוצי מוסיקה בינלאומיים להם מאות אלפי האזנות בישראל, כגון: רדיו JANGO, 1.FM, DI.FM, Radiotunes, JazzRadio, RadioDance, ClickRadio, AddictedToRadio, RockRadio, fusion, 181.FM, yam, הכוללות ערוצי מוסיקה דיגטליים בכל הסגנונות.


בכל העולם נרשם זינוק בהאזנות לפלטפורמות הדיגיטליות. מחקרים בנושא מלמדים כי מכירות מקלטי הרדיו בקריסה לעומת הצמיחה במכירות הסמארטפון, הטאבלט והמכשירים הדיגיטליים, לצד האזנה רציפה במחשב בבית ובעבודה. משך זמן האזנה לרדיו המסורתי משתנה בכל קבוצות הגיל במיוחד בקרב גילאי 15-35. ב

 

"גם בישראל תחנות הרדיו המובילות מבינות כי עליהן להרחיב את מערכות ההפצה, המדידה והמסחור בהן משתמשות. תשתיות ושירותים אלה משפרים מהותית את היכולות של התחנות לבסס עצמן במפת הרדיו בדיגיטל, להגדיל את נתחי שוק ואת כמות המאזינים ללא התלות באזורי הקליטה של המשדרים בכל נקודה בעולם, להכיר טוב יותר את המאזינים ואת הרגלי האזנה שלהם וכמובן לספק ערך שיווקי נוסף למפרסמים", מסביר גנות.

מחקר Music Streamers Love Brands שפורסם לפני מספר שבועות והופק על ידי חברת המדידה comScore ופלטפורמת המוסיקה Spotify מאשש את העובדה כי המאזינים אונליין לתכני אודיו מחוברים רגשית למותגים סביבם. המחקר התקיים ברחבי תשע מדינות והשתתפו בו 4,500 אנשים אשר התבקשו לשתף את הרגלי ההאזנה שלהם יחד עם המחשבות והרגשות על למעלה מ200 מותגים. ממצאי המחקר מראים כי המאזינים לתכני רדיו ואודיו בדיגיטל מחוברים רגשית למותגים סביבם ובעלי רמת מעורבות גבוהה כלפיהם בהמלצות ושיתוף לחברים. בנוסף, הנתונים מראים כי רוב המאזינים המחוברים אונליין אוהבים להאזין באמצעות הסמאטרטפון שלהם, בזמן העבודה, לימודים ובפעילות גופנית.  גם מחקר זה בדומה לאחרים מראה כי Streaming is here to stay, מגמת הזינוק בהאזנות אונליין תימשך בכל העולם וכך גם היכולות השיווקיות של המפרסמים להגיע למאזינים נוספים בכל נקודת קצה.

כתבות נוספות

עבור לתוכן העמוד