הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

הפרסומאי גדעון עמיחי מצטרף לצוות המוביל של חברת "הביתה"

1/09/2014

גדעון עמיחי, מבכירי הפרסומאים הישראלים, מצטרף כיועץ האסטרטגי לצוות של "הביתה" - אתר ישראלי חדש המוכר מוצרי פארם ברשת במחירים מוזלים, אשר מאפשר לראשונה קנייה מקוונת של מוצרי פארם, קוסמטיקה ותינוקות עם משלוח חינם עד הבית בכל רחבי ישראל ומונה כיום אלפי משתמשים בכל הארץ. 

מאחורי "הביתה" עומדת קבוצת משקיעים מהרציניות בישראל הכוללת את משפחת רקנאטי, מנכ"לית פייסבוק ישראל עדי סופר, גיא אליאב, גיגי לוי, עו"ד גלעד שר ועוד. בראש החברה עומדים היו"ר ד"ר מיכאל ססלר והמנכ"ל שמי לוי אשר הוביל חברת פרסום דיגיטל ניו-יורקית בעברו.

גדעון עמיחי מצטרף לחברה כיועץ אסטרטגי לאחר שני עשורים בהם היה שותף ושימש כמנכ"ל ומנהל קריאייטיב ראשי בשלמור אבנון עמיחי R&Y. לפני כשנה הקים את חברת הקריאייטיב No, No, No, No, No, Yes  בניו יורק הפועלת בארה"ב ובישראל, ומשמש כיום גם כמרצה ב-School of Visual Arts בניו יורק.

שמי לוי, מנכ"ל הביתה אמר על הצטרפות עמיחי לצוות: "גדעון הוא אחד המוחות המבריקים הקיימים ואני בטוח שהוא יסייע לנו רבות במהפכה הצרכנית שכבר התחלנו. גדעון מכיר היטב את השוק האמריקאי הרלוונטי ויודע שישראל נמצאת מאחורי ארה"ב בכל הקשור לקנייה באינטרנט של מוצרי פארם. הפער בין ישראל לארה"ב מתחיל להיסגר מאז ההשקה שלנו לפני חודשים ספורים והוא כוח חיזוק משמעותי למהלך״.

 

גדעון עמיחי מסר: "החזון של חברת "הביתה" מרגש, הצוות ראוי והשוק בשל לחידוש המרענן. יש לנו מטרה משותפת להרחיב את תחום המסחר האלקטרוני בשוק הישראלי ואני בטוח שעם הצוות המצוין החזון הזה יתממש וישראל תעבור שינוי צרכני משמעותי שמתכתב עם המחאה כנגד יוקר המחיה בארץ."

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד