הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

איגוד השיווק בחר במיכאל גולן כאיש השיווק של השנה

13/01/2015
איגוד השיווק בחר במיכאל גולן כאיש השיווק של השנה

איגוד השיווק הישראלי בחר במיכאל גולן, מנכ"ל ובעלים של חברת גולן טלקום, כאיש השיווק של שנת 2014. מיכאל גולן נבחר בזכות הצלחתו לחדור לשוק הסלולר בישראל ולהביא למהפכת מחירים בקרב חברות הסלולר.  מיכאל גולן הצליח למצב את החברה מיום השקתה כמובילת המהפכה בשוק הסלולר, באמצעות הצעת חבילות 'הכול כלול' משתלמות ושמירה על יתרון תחרותי במחיר.

השקת החברה הייתה ב-2012 כששוק הסלולר התאפיין כשוק רווי בו נמצאות שלוש מפעילות עם נתח שוק דומה של כ- 30%-35%. כשברקע המחאה החברתית, כניסתה של גולן טלקום אפשרה אלטרנטיבה זולה יותר לצרכן הישראלי והביאה לתחרות שהובילה לירידת מחירים כוללת בשוק הסלולר. גולן טלקום הציעה, לראשונה בישראל, הצטרפות, רכישת קו וביצוע פעולות בחשבון אונליין, הפרדת כרטיס הסים מהמכשיר הנייד בעת הצטרפות למפעילה הסלולרית, שירות לקוחות בתוך החברה ומחיר זול לצרכן . כתוצאה מכך, קיבלה גולן טלקום מעמד של חברה לגיטימית מול המתחרים, כשכיום היא עומדת על למעלה מ- 615 אלף לקוחות חדשים עם 12% נתח שוק, ומובילה בראש טבלת הניידים החודשית מדצמבר 2012 ועד היום.

ועדת השיווק של האיגוד הסבירה את הבחירה:

"איגוד השיווק הישראלי החליט להעניק השנה למיכאל גולן את התואר - איש השיווק  של שנת 2014 בעקבות הצלחתו המדהימה בתחום הסלולר. מיכאל גולן, איש שיווק יוצא דופן, בעל חזון ורצון לשינוי, עם כוח אדיר ומוטיבציה להשפיע הצליח לגרום למהפכה אמיתית בכך שיצר תחרות מחירים, חדשנות וגיוס מספר משתמשים רב בזמן כה קצר."

 

תואר איש השיווק של החודש ואיש השיווק של השנה מוענקים לאנשי השיווק שאופיינו בייחודיות ובחדשנות. חברי האיגוד קיבלו את רשימת נבחרי החודש והתבקשו לבחור מתוכה שלושה הראויים ביותר לתואר איש השיווק של השנה. בדירוג הסופי ניתן משקל של 75% לדירוג שקבעה ועדת השיווק ו25% לדירוג החברים. תואר איש השיווק של השנה ותעודות  הוקרה לאנשי השיווק של החודש הוענקו בכנס השיווק השנתי  שהתקיים ב 12/1/15.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד