הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

תקציב הפרסום של הלמן-אלדובי ל- FCB

3/02/2015

משרד פרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי FCB זכה בתקציב הפרסום של בית ההשקעות הלמן-אלדובי. זאת לאחר שהמשרד השכיל לייצר פתרון מיטבי לצרכים העסקיים והשיווקיים של בית ההשקעות. על תקציב הפרסום של בית ההשקעות התמודדו 5 משרדים.

בית ההשקעות הלמן-אלדובי, המנהל נכסים בהיקף של כ-14 מיליארד ש"ח עבור כ-300,000 עמיתים, הוקם בשנת 1995 והינו אחד מבתי ההשקעות הוותיקים בשוק ההון. חברת הגמל של בית ההשקעות הינה אחת מחברות ניהול קופות הגמל הפרטיות הוותיקות בישראל ואחת מ-10 החברות המנהלות הגדולות ביותר בתחום הגמל. בית ההשקעות התנהל בשנים האחרונות ללא ליווי של משרד פרסום ועיקר המשאבים השיווקיים הופנו לעבודה ישירה מול קהלי היעד. כעת בכוונת בית ההשקעות להשקיע מיליוני שקלים גם בקמפיינים פרסומיים.

שמעוני פינקלשטיין ברקי הינו חלק מהרשת הבינלאומית FCB, אשר בבעלות תאגיד הפרסום IPG. המשרד יטפל במכלול היבטי התקשורת השיווקית ויסייע לבית ההשקעות ביישום האסטרטגיה הנבחרת בדגש על חיזוק המותג והגדלת הנוכחות בזירה הדיגיטלית.

איציק קבסה סמנכ"ל השיווק בהלמן אלדובי: "בית ההשקעות הלמן-אלדובי נמצא בתקופת צמיחה ומומנטום חיובים הבאים לידי ביטוי בתוצאות שהשגנו עבור לקוחותינו הממקמים אותנו בראש טבלאות התשואות. השותפות עם שמעוני פינקלשטיין ברקי תסייע רבות להמשך צמיחתו של בית ההשקעות ולביסוסו כבית השקעות מוביל בשוק ההון".

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד