הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

דוברת מרכז רפואי רבין נבחרה לאשת השיווק של ספטמבר

28/10/2015

ורד קויטל, דוברת בית החולים בילינסון , נבחרה לאשת השיווק של חודש  ספטמבר 2015 בזכות  הפיכת חדרי הלידה  למותג מבוקש, ומשמעותי ביחס למתחרים  מיצוב בית החולים כשחקן מרכזי ומשמעותי בעולם היולדות ויצירת שינוי תדמיתי מובהק לבית החולים באמצעות סדרת הטלוויזיה בייבי בום, שיצרה "באזז" חיובי תוך זמן קצר. המהלך כולו נתמך ולווה ע"י אגף השיווק של שירותי בריאות כללית.

לפני המהלך לבית חולים בילינסון היתה נחיתות מוצרית בשוק היולדות. לבילינסון השייך לקטגורית "בתי חולים על" בישראל מקבוצת הכללית, חדרי לידה מצוינים ותוצאות מיילדותיות מעולות, עם זאת, שירותי המיילדות בבילינסון סבלו בשנים האחרונות מנחיתות מוצרית ביחס למתחרים האחרים בגוש דן, לאור טרנד המלוניות ומועדוני היולדות שהפכו לחזקים ומשמעותיים בקרב נשים בתהליך בחירת בית החולים ללידה.

לאור נתונים אלו, היה ברור כי חובה לעשות שינוי והאסטרטגיה ליצירת מובילות בשוק חדרי הלידה היתה באמצעות היתרון המשמעותי של בית החולים- המשאב האנושי.  בית החולים הרגיש בטוח לאפשר לציבור הרחב "הצצה"  לעולם סגור שלא נחשף עד היום - עולם המיילדות בבילינסון ולהראות את הצוות המקצועי, האיכותי, החם והמעניק חוויית לידה מדהימה ועוצמתית.

בהיבט האסטרטגי, צילום סדרת הטלויזיה בייבי בום  ייצרה פוקוס משמעותי ועוצמתי על חדרי הלידה בבילינסון ומיקדה את פלח השוק הרלוונטי במסרים ובערכים המוספים שיש לבילינסון להציע כשהמסר המוביל  היה: "את בידיים טובות".

שיקולי ועדת השיווק: " איגוד השיווק הישראלי מכיר בהצלחתו של המהלך השיווקי  כהצלחה, שענה על הצורך לשיפור תדמיתו של בית החולים והצליח להציבו כבית חולים מוביל בעולם היולדות. בזכות המהלך השיווקי נרשמה עלייה בשיעור הילודה  - 600 לידות נוספות  בבית החולים במהלך שנת 2014-2015, נתון שהוא מרשים ביותר."

ורד קויטל, בעלת תואר ראשון בתקשורת ותואר שני במנהל מערכות בריאות, בעלת ותק של 12 שנים בתפקיד בבית חולים בילינסון, מרכז רפואי רבין.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד