הפוך לעמוד הבית

אלונה ברקת נבחרה לאשת השיווק של החודש

15/11/2016
אלונה ברקת נבחרה לאשת השיווק של החודש

ועדת השיווק של איגוד השיווק הישראלי בחרה באלונה ברקת, הבעלים של אלופת המדינה בכדורגל הפועל באר-שבע, לאשת השיווק של חודש אוקטובר 2016, על חלקה המרכזי בשינוי שעברה הקבוצה ובהצלחות שלה במגרש ומחוצה לו, ששיאן בזכייה היסטורית באליפות המדינה, לאחר 40 שנים מהזכייה הקודמת. ברקת מובילה תהליך עמוק וארוך של מיתוג ומיצוב הקבוצה, את פירותיו רואים בקבוצה ובעיר כולה.

 

אלונה ברקת רכשה את הפועל ב"ש בשנת 2007, ובכך הפכה לאישה הראשונה בישראל שמשמשת כבעלים של קבוצת כדורגל. במרוצת השנים מיצבה ברקת שפה חדשה, בה מודגשים ערכים של קהילה, צניעות והישגיות – ערכים שמשפיעים לטובה על התנהגות אוהדי הקבוצה, על האווירה באצטדיון טוטו טרנר בבאר שבע, ועל מכירות המנויים והכרטיסים של הקבוצה. בשנים האחרונות הפכה הקבוצה לחברה קבועה בצמרת טבלת הליגה, ובחודש מאי האחרון הגשימה ברקת את שאיפתה להוביל את הקבוצה לזכייה באליפות, לאחר 40 שנים בהם לא זכו אוהדי הקבוצה לחוות זאת.

 

תוך יצירת שיח מתמיד עם האוהדים, השתנתה האווירה במשחקי הכדורגל בבאר שבע, שכיום נתפסים כחוויה לכל המשפחה – ילדים, נשים ומשפחות שלמות נמצאים בין רוכשי המנויים של הקבוצה שהשנה שברו שיאים חדשים. כל מנויי הקבוצה למשחקי הבית נמכרו, והביקושים מגיעים ללמעלה מ- 20,000 ממתינים. מיצוב ומיתוג הקבוצה כבעלת ערכים מעבר לערכים ספורטיביים, והחיבור שיצרה ברקת עם הקהילה בבאר שבע, תוך שיח מתמיד עם האוהדים ותרומה לקהילה, יצרו מותג ספורטיבי מצליח ושמח, שבא לידי ביטוי גם במשחקי הקבוצה באירופה. אלפים מאוהדי הקבוצה ליוו אותה השנה למשחקים במסגרת הליגה האירופית, כשגם במשחקים אלה הביקושים שוברים שיאים. במקביל השיקה הקבוצה חנות רשמית, בה נמכרים מוצרי הקבוצה בהצלחה מסחררת ושוברת שיאים.

 

שיקולי ועדת השיווק: "אלונה ברקת נבחרה פה אחד כאשת השיווק של החודש האחרון, על המהפכה שביצעה בהפועל באר-שבע, וההצלחות האדירות שהביאה לה בתוך המגרש ולא פחות חשוב מכך, מחוצה לו. ברקת הובילה תהליך ארוך של קידום נוער, תרומה לקהילה ומניעת אלימות, והפכה את הביקור במשחקי הקבוצה לחוויה נעימה לכל המשפחה, לצד הצלחות הבאות לידי ביטוי במספר הצופים המלווים את הקבוצה, ושיווקה כאחת הקבוצות המובילות בישראל".

עבור לתוכן העמוד