הפוך לעמוד הבית

שגיא בן צדף מונה לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של ברייטקום

22/02/2017
שגיא בן צדף מונה לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של ברייטקום

ברייטקום, המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים ע"י שימוש ביחידת פרסום של וידאו, דיספליי ומובייל עבור בעלי אתרים ברחבי העולם, הודיעה היום על מינויו של שגיא בן צדף לסמנכ"ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה.

 

בין האתגרים עימם יתמודד בן צדף בתפקידו: ביסוס מעמדה של ברייטקום כמובילה טכנולוגית בשוק מתפתח ומשתנה והרחבת תיק המוצרים הפרוגרמטיים של החברה. כסמנכ״ל המוצרים והטכנולוגיות של החברה, בן צדף יהיה אחראי על החזון המוצרי של החברה ויוביל את גוף הטכנולוגיה שלה.

 

בן צדף, נשוי + 3,  כיהן ב-3 השנים האחרונות כמנכ״ל ומייסד הסטארט-אפ קטץ׳ אפ, שעסק באיסוף והנגשה של תוכן רלוונטי ופופולרי מאתרי חדשות בזמן אמת. לפני כן, הקים את הסטארט-אפ הישראלי סרנדיפ מדיה, שפיתח שירות מוסיקה חברתי פופולרי, וכיהן כמנכ"ל. בעבר כיהן כדירקטור מוצר בחברת רדויז׳ן, במסגרת תפקידו היה אחראי על האפיון והחזון המוצרי של פתרונות הוידאו של החברה והוביל קבוצות פיתוח במספר חברות הייטק ישראליות. בן צדף הוא בעל תואר ראשון במדעי המחשב וסטטיסטיקה וחקר ביצועים (בהצטיינות) מאוניברסיטת תל-אביב ותואר ראשון בכלכלה וניהול (בהצטיינות).

 

גלי ארנון, מנכ"לית ברייטקום: "התוספת של בן צדף לצוות ההנהלה מהווה נקודת שיא במהלך רחב של הובלת שוק דרך השבחה בלתי פוסקת של פלטפורמת הפרסום הפרוגרמטי שלנו. הניסיון הייחודי שלו, הן כאיש מוצר והן כאיש טכנולוגיה, יאפשר לברייטקום להגשים את יעדי המוצר השאפתניים שלנו לשנת 2017 ולשמר את היתרון התחרותי שאנחנו מעניקים ללקוחותינו".

 

עבור לתוכן העמוד