הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מינויים חדשים בפלייבאז עם הפנים לעולם

10/12/2017
מינויים חדשים בפלייבאז עם הפנים לעולם

פלטפורמת התוכן האינטראקטיבי המובילה וזוכת הפרסים Playbuzz ממשיכה להרחיב ולהעמיק את נוכחותה הגלובלית, ולאחר סבב גיוסים בגובה 35 מיליון דולר שערכה לאחרונה, יוצאת החברה בסדרת מינויים אסטרטגיים בהנהלת החברה.

 

תום פחיס, אשר הקים את Playbuzz ביחד עם שאול אולמרט ב-2012, מרחיב את תחומי אחריותו בחברה, וכשותף מייסד וסמנכ"ל התפעול של החברה, יתמקד עתה בהובלת שיתופי הפעולה עם גופי מדיה ומותגים מובילים בעולם, ובניהול רוחבי של הפעילות העסקית הגלובלית.

 

את כלל הפעילות בישראל ינהל מעתה ירון בר, והוא יצטרף בנוסף להנהלת החברה. במסגרת תפקידו, ינהל בר את הפיתוח העסקי והמכירות של החברה בארץ, בנוסף ליצירת שותפויות אסטרטגיות ופתרונות מונטיזציה עם גופי המדיה המובילים. ירון מקבל לידיו את ניהול כלל הפעילות בארץ לאחר שנה בלבד בחברה,  ומאז ייצר עבור החברה עשרות רבות של קמפיינים משותפים עם מותגים בינלאומיים מובילים, כגון יוניליוור, אסם, מאסטרקארד, Pfizer ו-Kia. קודם להצטרפותו ל-Playbuzz, ניהל במשך עשור את הפעילות המסחרית של אתר ONE.

 

יעל שפריר, שעד כה ניהלה את אזור המזרח התיכון, אסיה-פאסיפיק ומזרח אירופה, וכן הקימה את פעילות החברה בשוק הרוסי, קודמה ותכהן עתה כסמנכ"לית שותפויות בינ"ל. בתפקיד זה תקדם שפריר את אסטרטגיית הפעילות בשווקים הצומחים של החברה, וכן תנהל הקמת מערך לעבודה מול גופי מדיה ברחבי העולם, עם דגש על ארה"ב ובריטניה, שיכלול אוטומציה של תהליכי עבודה ומכאן גדילה סקליבילית.

 

מינויים אסטרטגיים נוספים כוללים את קידומו של אורי הופנונג לדירקטור שווקים חדשים ומוביל הפעילות העסקית של החברה באמריקה הלטינית, לאחר שפתח וניהל את פעילות החברה בסאו פאולו, וכן מינויו של מור סידי כדירקטור צמיחה עסקית בחברה.

 

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד