הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

מותג הבירה "שנדי" יוצא במהלך מיתוג מחדש

8/07/2013
מותג הבירה "שנדי" יוצא במהלך מיתוג מחדש (הגדל)

מותג הבירה שנדי יוצא במהלך של שינוי הלוגו, מראה התוויות והאריזות. המראה החדש מחדד את איכויות המותג ומחזק את מראה הבירה. העיצוב נעשה על ידי אחת החברות המובילות בעיצוב תוויות בירה, Cartils  ההולנדית. החברה עיצבה את התוויות והאריזות במראה בירה קלאסי המדגיש על גבי התוויות את איכות הבירה.

 בנוסף ילווה את המהלך קמפיין פרסומי בכיכובה של סנדי בר.

הקמפיין שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון יכלול סרטון טלוויזיה,  רדיו ואינטרנט בהשקעה כוללת של 2 מיליון ₪.

במקביל לכל הבשורות הללו בירה שנדי משיקה טעם חדש לקיץ. בירה שנדי בטעם אננס. צעד נוסף בחדשנות המותג והפיכתה לבירה הרשמית של הקיץ.

 

סיוון נוי, מנהלת שיווק בירות טמפו: "בירה שנדי השנה לוקחת צעד נוסף ומחדדת את מעמדה כבירה בקטגוריית הבירה בישראל. ביצענו מהלך שינוי אריזות כולל , אנחנו יוצאים בקמפיין רחב עם הפרזנטורית שלנו סנדי בר וטעם חדש ומרענן לקיץ."

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד