הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

לאחר 13 וורטר אורגינל משנה קו שיווקי

25/11/2013
לאחר 13 וורטר אורגינל משנה קו שיווקי (הגדל)

זוכרים את הפרסומת לסוכריות "וורטר'ס אורגינל", בהן רואים את הסבא שמספר לנכד שלו על נפלאות הסוכריות? או שנכון היה לשאול מי לא זוכר? אמיר מצא, מנהל תחום הסוכריות בליימן שליסל טוען שממחקרים פנימיים אותם קיימו בחברה נמצא שמדובר באחד מסרטי הפרסום הזכירים ביותר ששודרו אי פעם בטלוויזיה הישראלית. מפתיע עוד יותר, אומר מצא, מדובר בסרט שהקרנתו האחרונה הייתה לפני 13 שנה ולמרות זאת כולם זוכרים אותו ובטוחים ששודר לא מכבר.

 

בתוך המוניטין והזכירות לקמפיין המיתולוגי שהפך לקאלט מודיעה ליימן שליסל על עלייתו של קמפיין חדש לסוכריות וורטר'ס אטרגינל שמותאם לתקופה ותומך כמובן באסטרטגיה שיווקית חדשה ומעודכנת. מצא מציין כי הסרט החדש בו נראית אישה צעירה שטעימה מסוכריות וורטר מחזירה אותה אל זיכרונות ילדותה, הותאם לטרנדים השיווקיים העכשוויים ובהם מעבר והעדפה של סוכריות ללא סוכר שבתחום זה מדורגת וורטר במקום השני בקטגוריה עם נתח של 15% כשלפניה מותג  MUST(46%). שוק הסוכריות ללא סוכר בישראל מהווה כ-25% משוק הסוכריות בכלל ושוויו מוערך בלמעלה מ-40 מיליון שקל בשנה.

עוד מציין מצא, כי גם בסרט החדש מובאים לידי ביטוי הערכים המלווים את מותג וורטר לאורך כל השנים ובהם: איכות, טעם הקרמל  ונוסטלגיה.

 

מצא מרחיב ומעדכן כי גם הפעם בחרו להיצמד לסרט שהופק בחו"ל. אנחנו בארץ, מעדיפים לייצר סרטים מקומיים עם הניחוח הנדרש לנו וכאלו שמותאמים לתרבות הצריכה שלנו. אבל  במקרה של וורטר אורגינל, מדובר בשפה תקשורתית שהוכיחה את עצמה בעולם כולו שלא לדבר בישראל. אנו מעריכים שגם הסרט החדש יהפוך לזכיר ביותר ולמרות 13 השנים בהם לא שודרה פרסומת למותג, הציבור זוכר היטב את הסרט הראשון למותג.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד