הפוך לעמוד הבית
יפעת 2

שיתוף פעולה בין טימברלנד למחלקת עיצוב האופנה שנקר

4/03/2014
שיתוף פעולה בין טימברלנד למחלקת עיצוב האופנה שנקר (הגדל)

בימים אלו חוגג מותג האופנה הבינלאומי טימברלנד  40 שנה למגפי ה-  Yellow Boots  (יילו בוטס) האייקונים. כחלק מהחגיגות, חבר המותג למחלקה לעיצוב אופנה בבית הספר הגבוה לעיצוב שנקר לשיתוף פעולה אמנותי, אשר במסגרתו נולדו פרשנויות מחודשות  ל -32 זוגות של מגפי טימברלנד. 

 

סיפורם של המגפיים מתחיל אי שם בשנות ה-20 של המאה הקודמת בבוסטון, כאשר נתן שוורץ (כן, הוא יהודי...), מייסד טימברלנד, התחיל לייצר נעליים במפעל מקומי. הוא עשה זאת לא פחות מ-30 שנה במפעל קטן, כעת בבעלותו. חלומו היה לייצר מגפיים עמידים בפני חדירת מים, פריט שלא היה קיים עד אז. את מגפי ה- Yellow Boots הציג לראשונה בשנת 1973, ואילו בשנת 1979 הכריז עליהם לראשונה, לאחר בדיקות וניסויים רבים, כמגפיים חסינים למים.

 

ה Yellow Boots- של מותג האופנה הבינלאומי טימברלנד  אמנם החלו את דרכם כמגפי עבודה בארה"ב, אך עם השנים הפכו לטרנד עולמי ולסימן היכר לאותנטיות ונאמנות למי שאתה, זאת בשל העובדה כי המגפיים יוצרו מראשיתם בעיצוב המקורי, הנוח והמתאים לעבודת שטח להם הם יועדו מלכתחילה.

 

בשנים האחרונות ראפרים, זמרי היפ הופ,  מעצבי אופנה, מובילי דעת קהל וסטייליסטים ברחבי העולם אימצו את מגפי העבודה והפכו אותם לסמל מובהק לאופנתיות ולשיקיות.  המגפיים הפכו להיות כה פופולאריים, שכיום קיימות רשימות המתנה לרכישתם בחנויות בארץ ובעולם.

 

בנוסף, במרוצת השנים החלה החברה לייצר את  המגפיים האייקונים במגוון רחב של צבעים, ביניהם חום כהה, כחול, בורדו, ורוד ולבן, ובמבחר דגמים, למשל Yellow Boots עם עקבי רוקי, בשילוב פרווה ואחרים.

יפעת אוזן
עבור לתוכן העמוד